We hebben de opties in stilte afgewogen terwijl de bliksem om ons heen knalde. We blijven ofwel op deze bergkam waar de laatste voorspelling die we gisteren op het station van de boswachter zagen, de kans op zware stormen in de middag het grootst maakte, wat betekent dat we waarschijnlijk de hele dag tegen dit weer zouden vechten, of we bedenken een ander plan. Een bijkomende complicatie was dat we, in een poging om het gewicht te minimaliseren, slechts één gedehydrateerde maaltijd hadden; ons plan was om opnieuw te bevoorraden bij het rangerstation aan de westkant van het eiland. We zouden voedsel moeten aanvullen, dus halverwege stoppen was geen optie. Dan waren er die vervelende stemmen ... misschien zijn we echt niet sterk genoeg, niet dapper genoeg. Gelukkig zijn twee geesten veel beter dan één - verder vooruitgaan op de hoge bergkam in deze stormen was dom en als we onze plannen als gevolg van het weer veranderden, voelden we ons ontoereikend en ook dom. We waren sterk en we kwamen hier Nike Air Max 90 Mens in de eerste plaats om samen een behoorlijk aantal kilometers op backcountry-paden af ??te leggen. Het is belangrijk om je grenzen te verleggen, maar het is ook belangrijk om te erkennen dat vooruitgaan te gevaarlijk of schadelijk is en je doelen in iets nieuws te kunnen veranderen. Ons nieuwe doel: een pad vinden dat van de bergkam afging en zo veel kilometers aflegde als we konden op de lagere paden.
We hebben een andere route gevolgd en hebben in de daaropvolgende twee dagen een reis van in totaal 76 mijl afgelegd, wat bijna de afstand weerspiegelt van ons oorspronkelijke doel (40 mijl FKT + 40 mijl terugreis). We waren blij dat we de komende twee nachten afdakjes konden vinden, als bescherming tegen de stormen die tijdens onze reis in en uit bleven rollen. Blij, voor elkaars gezelschap omdat we konden rennen en een nieuw Nike Air Max 95 Mens landschap konden verkennen, en opgewonden om te reflecteren en te leren van onze tijd op het pad. En blij met de avonturen die ons te wachten staan.
Gisteravond ontmoette ik Emily en we liepen de Highline op voordat we besloten terug te lopen naar Chelsea. Emily wist dat ik vandaag een lange termijn had gepland en hielp me graag met ALLE KOOLSTOFFEN. We gingen naar Don Giovanni, een schattig klein buurtje in Chelsea. Emily liep langs ons heen en sloop het restaurant binnen en maakte me doodsbang.
Ik was gisteravond om negen uur thuis en het was fantastisch. Er zijn nog genoeg andere avonden om uit te gaan zodra de marathon voorbij is.
Ik had plannen om Devon te ontmoeten en samen 10 te lopen, dus ik moest eerder in 5 werken. Ik rende de West Side Highway op en naar het park en naar Columbus Circle om haar te ontmoeten.
Devon Nike Air Zoom Pegasus 33 Uomo is een blogger uit Seattle die dit weekend in NYC is voor haar eerste bezoek. Ze had me eerder deze week een e-mail gestuurd om te vragen of we samen konden rennen.
Ik wil zeggen dat ik meteen "Zeker!" Schreef. maar dit was toen mijn knie pijn deed, dus ik vroeg haar of we vrijdag weer konden praten. Gisteren voelde mijn knie beter, dus besloot ik dat we klaar waren om te gaan.
Ze had gezegd dat ze er 10 moest rennen (ze traint voor de Vegas-marathon!) En wilde hardlopen in het park, dus heb ik in het geheim een ??route uitgestippeld die 10 kilometer van het park zou zijn en 4 op de West Side Highway, uitgaande van ze zou graag langs de rivier rennen. (Ik bedoel, hoe kan je dat niet?) Ik hoopte ook stiekem dat ze een beetje langzamer zou zijn dan ik, zodat ik een mooie lange, langzame run kon maken.
Nou, homegirl en ik zijn Nike Air Max 2017 Femme ongeveer hetzelfde tempo, dus we hebben 9: 3x mijlen gereden voor de volgende 10, terwijl we over alles praatten, van het leven, banen, geld, jongens en marathontraining.