En terwijl ik daar stond, voelde ik me anders. Het was alsof ik door de duisternis naar het scherpste hoogtepunt van mijn angsten was gebracht, vastgehouden en getroost Nike Air Presto Herren in de zon toen ik opnieuw werd geboren, en daarna gezalfd met de heilige wierook van de bergen. Ik hield mijn handen Nike Air Max 270 Mens voor me om te zien dat ik niet meer trilde. Ik was kalm en toch barstte mijn hart van leven. Beweging kan een krachtig iets zijn.
Ik denk graag dat ik die ervaring tot in het diepste merg van mijn botten heb opgenomen. Ik droeg het bij me. Ik gaf het aan het kleine meisje in de woonkamer. En nu is ook zij vrij.
Tijdens de laatste mijl van de laatste trailrace die ik liep, hadden verschillende grote rotsblokken op het pad een strategie nodig om eroverheen te komen. Toen ik de eerste kei naderde, waren mijn gedachten: hoe kom ik over deze enorme kei heen? Waarom zijn er al die enorme rotsblokken op het pad? Kom ik uit de koers om over deze rotsblokken heen te komen? Wat is mijn beste strategie om dit te doen? Als het Nike Air Max 270 React Hombre gaat om trailrunning, zal er altijd een kei zijn om overheen te komen. Er zal nog steeds een moment op het pad zijn waar Adidas Zx 700 Damen iets onverwachts gebeurt. Zelfs als je de cursusbeschrijving leest en er staat een prachtig pad op dat bestaat uit een verscheidenheid aan terreinen, rotsachtige randen, steile hellingen en lastige afdalingen. Je bent niet altijd voorbereid op wat het pad op je pad zal brengen. Net als in het leven zullen keien of onverwachte omstandigheden ons in de weg zitten, en wanneer we niet voorbereid zijn. We moeten echter de beste strategie bepalen om daarmee om te gaan.
Afgelopen juli verloor ik mijn vader onverwacht. Het was een verlies in het leven waar ik niet op was voorbereid, hoewel ik niet denk dat iemand bereid is iemand te verliezen van wie ze houden. Ik ben gewoon verlegen om veertig te worden; mijn vader was Nike Roshe One Hombre vijfenzestig toen hij overleed. Ik ging ervan uit dat ik mijn vader de komende twintig jaar in mijn leven zou hebben. Ik Nike Roshe Run Womens dacht niet dat ik hem op zo'n jonge leeftijd zou verliezen. Hoewel ik het geluk had hem zo lang als ik te hebben en een geweldige relatie met hem te hebben, voel ik me nog steeds bedrogen. Het verdriet dat ik momenteel ervaar, is een enorme rots op mijn levenspad. Op dit moment heb ik het gevoel dat ik niet op pad ben, dat mijn leven zo diep anders is zonder mijn vader. Ik weet niet zeker of ik dit verdriet ooit zal overwinnen, maar ik geloof wel dat ik na verloop van tijd genezing zal vinden.
Het is normaal dat je veel hongeriger bent als je meer traint, toch? Ik nam een ??van de havermoutrepen voor het ontbijt, maar toen ik mijn ijskoffie ging halen, besloot ik dat ik waarschijnlijk halverwege de ochtend een snack Nike Air Pegasus 83 Damen zou gaan eten, dus pakte ik in plaats daarvan een eiwitkalkoenworst flatbread, zodat ik kon eet de bar als tussendoortje. Ik was van plan om vanmorgen zes kilometer te rennen voordat ik naar mijn werk ging, maar mijn vriendin Amy blijft een paar nachten bij me voordat ze naar San Francisco verhuist :(, dus heb ik in plaats daarvan met haar gepraat en in plaats daarvan na mijn werk zes kilometer gerend. loopband ... Ik kleedde me zelfs aan om te rennen, ging naar buiten en kreeg geen signaal op mijn Garmin, dus ging ik een paar minuten extra slapen.