Voor degenen onder ons Adidas Eqt Support Adv Uomo die lange kilometers zoeken, verdwaald in de bossen, rotsen en bergen, hoeven we niet te ver te rijden. Welnu, 'ver' in het Texaans is een relatieve term. Het is een GROTE staat jullie allemaal! Dankzij Rob en Rachel Goyen met Trail Racing Over Texas organiseert TROT het hele jaar door meerdere races in steden vari?rend van Sealy tot El Paso, en kilometers van 5k tot 100 mijl. Wat u moet weten over TROT, is dat het geen bedrijf is. Het is een missie. Het is een gezin. Rob is een dienaar in hart en nieren en een enorm kind. Zijn races omvatten de grootste vrijwilligers in trailrunning, heerlijk eten en een inclusieve sfeer. Bij Rob's races voel je je verslagen en opgebouwd, allemaal op één dag (of 30 uur). Je kunt 100 mijl rennen door met krokodillen besmette moerassen, de Franklin-bergen beklimmen in stormachtige winden of door Nike Air Max 720 Femme de zinderende hitte van een augustus-zomer sjokken over schaduwrijke graslanden. Wat je gif ook is, Rob wacht bij de finish en roept je bij zijn naam terwijl hij je in een welverdiende berenknuffel wikkelt, wachtend om je #FURob te horen zeggen.
TEJAS TRAILS: Texas wordt ook bediend door Tejas Trails. Je kent ze misschien als de groep met Rocky Raccoon 100 Miler en de Bandera 100k, het USATF 100k National Championship en een overwinning op een race. Rocky Raccoon is een korte 45 minuten rijden van College Station en is een race die bekend staat om zijn snelheid, vlakheid en klop je ninja-wortels. Bij het niet hosten van Rocky Raccoon, staat Sam Houston National Forest nog steeds open voor hardlopers en is het een geweldig gebied voor de lokale bevolking van Bryan / College Station om wat langere runs en geweldige campings te Nike Air Max 270 Mens krijgen.
Ga voor uitrusting naar Brazos Running Company, eigendom van en beheerd door Aggie Class van ‘90 Mike Nugent. Mike en zijn bemanning meten je, zien je lopen en rennen op blote voeten en beslagen, geven je een paar opties en laten je rennen op de loopband of over de trottoirs totdat je zeker bent van je keuze. Mike is nooit iemand om te verkopen, hij staat altijd klaar met advies en opties, zonder de opdringerige houding of het elitisme waarvan sommige mensen bang zijn om winkels te runnen. Zijn medewerkers zijn goed ge?nformeerd en vriendelijk. Vaak zijn ze lid van het Texas A & M-trackprogramma (geleid door Coach Pat Henry) en zijn ze in overeenstemming met de noodzaak om blessures te voorkomen terwijl ze op 110% gaan.
Ik verloor een groot deel van mijn gewicht door doodeenvoudige (maar ook saaie) maaltijden te maken, zoals Nike Air Max 270 React Dames kippasteitjes met gewone bruine rijst en gewone broccoli. Gezond maar ongelooflijk saai. Ik keek altijd naar recepten en dacht dat er te veel ongezonde ingredi?nten waren - te veel melk, suiker, kaas, wat het ook was.
Hoe meer ik gezondheidsblogs lees, hoe meer ik me realiseer dat er tal van manieren zijn om gezond voedsel te maken dat niet saai is (en dat zelfs een "ongezonde" maaltijd die ik zelf maak nog steeds waarschijnlijk gezonder is dan het restaurant / afhaalequivalent), en ik probeer de laatste tijd meer te koken en te entertainen. Langzaam verander ik de afhaalmaaltijden voor ten minste de helft van mijn maaltijden in zoveel mogelijk proberen te koken, zodat ik geld kan besparen. Ik bedoel, wat heb je eraan om al dit gewicht te verliezen als ik geen leuke kleding kan kopen ????
Ik probeer ook ECHT een ochtendtrainer / meer georganiseerd persoon te worden. (Eh, misschien zijn dit eigenlijk GROTE TWEAKS.) Hoewel ik 's ochtends meestal niet naar de sportschool ga, kan ik zelfs uit bed rollen Adidas Eqt Support Adv Mujer en mijn woonkamer in om een ??trainings-dvd en een paar minuten yoga te doen. En als ik nog een paar minuten heb, in plaats van blogs te lezen (wat, hoewel ik er van houd, eerlijk gezegd een ENORME tijd is slecht voor mij), kan ik iets productiefs doen, zoals koken. Wat ik deed voor de tweede dag op rij VOOR WERK. Ik bakte wat spinazie, uien en kippenworst om toe te voegen aan mijn risotto.
Maar om eerlijk te zijn? De enige gewoonte die ik nooit zal opgeven? Elke ochtend op mijn weegschaal springen. Nadat ik 50 pond ben afgevallen, moet ik weten dat ik het uithoud. En als ik niet elke dag zou springen, had ik me niet gerealiseerd dat ik op maandag in paniek raakte en maar een beetje water vasthield - gewoon door mijn lichaam met veel water te pompen, de schaal zegt al 4 pond minder dan het deed op maandag.