Ik kan ook voelen dat mijn buikspieren sterker beginnen te worden en dat mijn onderrug minder pijn zal doen als ik regelmatig krachttraining ga doen. Vooruitgang!
De les was in het begin ongelooflijk intens en de Adidas Zx Flux Damen hitte bracht het naar een ander niveau. Ik denk niet dat het * vrij * zo warm was als hete yogalessen, maar het was absoluut heet. Ik ben er vrij zeker van dat ik alle champagne die ik gisteravond had uitzweet.
Zou ik de les nog een keer doen? Waarschijnlijk, maar niet regelmatig. Ik denk dat Physique nog steeds mijn favoriete barklasse is, MAAR de Core Fusion-klasse die ik heb gevolgd met kamerhoge ramen die werden gewonnen voor de beste studiolocatie in mijn mentale prijzen voor de beste barre-klasse. Deze les was twee verdiepingen lager dan straatniveau, en ik voelde me een beetje claustrofobisch als ik daaraan dacht.
Ik heb deze verklaring of een variatie talloze keren van vrouwen gehoord, en als je dit ooit hebt gedacht, heb ik geweldig nieuws voor je - JE KAN! Maak je geen zorgen, ik ga je niet vertellen dat je gewoon je shirt Nike Air Max 180 Hombre uit moet doen en ervoor moet gaan. Maar ik ga je vertellen waarom ik denk dat je dat zou moeten doen, en hopelijk geef ik je een beetje vertrouwen om te doen wat je wilt zonder dat het je iets kan schelen wat iemand anders denkt.
Ik was die vrouw. Ik vond niet dat ik het "verdiende" om in een sportbeha te rennen. Dat was alleen voorbehouden aan magere, magere vrouwen, toch? Toen ik in 2010 begon met hardlopen, was ik erg zelfbewust; Ik heb zelfs het grootste deel van mijn hardlopen op een indoorbaan gedaan omdat ik niet wilde dat iemand me zag.
Een paar jaar later begon ik meer zelfvertrouwen te krijgen. Niet alleen als hardloper, maar ook als persoon. Ik vroeg me niet meer af of mensen dachten dat ik dik was. Mijn waarde werd steeds minder op basis van mijn lichaam, of mijn gewicht, of hoe strak mijn armen waren. Maar ik zou nog Nike Air Max Command Herren steeds niet in een sportbeha lopen.
Als je mijn blog de afgelopen maanden hebt gelezen, weet je dat ik moeite heb om mijn act in een stroomversnelling te krijgen sinds ik mijn nieuwe baan ben begonnen. Je bent er waarschijnlijk ziek van om erover te lezen, en ik werd het ook beu erover te schrijven, maar ik probeer te schrijven over de worstelingen om mijn gewicht Nike Cortez Mens en gezonde gewoonten te behouden, en ook wanneer het allemaal samenkomt.
Nou, het voelt alsof het allemaal weer samenkomt, en godzijdank.
Het bleek dat ik alleen nieuwe doelen nodig had - en geen doelen die ik willekeurig koos en probeerde mezelf ervan te overtuigen dat ik dat wilde, maar doelen die ik zo graag wilde dat ik er alles aan zou doen om ze te bereiken.
Op dit moment zijn mijn grote doelen om tegen het einde van de maand gelukkiger te zijn met hoe ik eruit zie in een badpak en niet te sterven bij Reach the Beach. Hoewel ik ongelooflijk opgewonden ben, ben ik ook ongelooflijk nerveus. Vreemd genoeg heb ik in mijn lange en illustere driejarige hardloopgeschiedenis nooit drie verschillende benen gelopen, wat neerkomt op bijna 20 mijl in de loop van 24 uur. In een busje slapen.
En voor zover ik er goed uitzie in een badpak, Nike Cortez Mujer nou, ik ben gewoon een beetje ongelukkig met hoe papperig ik voel dat mijn kern is geworden.
Dus met die twee doelen, in de afgelopen weken, merkte ik dat ik mijn spel weer opstapte zonder dat het net zo moeilijk aanvoelde als zelfs een maand geleden.
(Sommige) happy hours en wijn overslaan voor Junior League-vergaderingen. Thuis het glas wijn overslaan na het werk. Ik ben de eerste om toe te geven dat ik het heerlijk vind om te ontspannen met een glas wijn of een biertje, maar het doet geen dienst voor mijn taille.
Meer voor mezelf koken omdat zelfs ogenschijnlijk gezond eten stiekem ongezonde ingredi?nten bevat.