Vooruitlopend, daalde ik het bassin in Nike Air Presto Mujer naar een kruising met de John Muir Trail (JMT), waar ik naar het zuiden draaide en over de JMT-snelweg reed om mijn eerste bergdoel, Mt. Wynne. Dit was ook waar ik een tijdje van het pad zou breken. De westrug van Mt. Wynne zorgde voor een stabiele klasse twee klim naar de 13.179 ’top, die me mijn eerste uitgebreide uitzicht bezorgde ten zuiden van waar ik naartoe ging. Mijn volgende twee pieken, Colosseum en Mt. Baxter, waren duidelijk zichtbaar evenals Mt. Whitney (hoogste in de continentale VS) dook tegen het einde van mijn reis op in de verte.
Top uitzicht vanaf Mt. Wynne, Colosseum nauwelijks zichtbaar links. De afdaling langs het ZO-gezicht van Wynne was moeizaam los en door elkaar Nike Internationalist Mujer gegooid, maar ik liep er snel doorheen en slenterde door het bassin naar de col tussen Colosseum Mountain en Cedric Wright. Sneeuw die de Nike Air Max 90 Uomo doorgang naar de col bemoeilijkte, was een van de vele dingen waar ik eerder van schrok, maar wat weinig sneeuw daar was, bleek gemakkelijk beheersbaar te zijn; het was zeer gestructureerd en lage hoek (goede voet!). Het terrein voor ons was vergelijkbaar met wat erachter was. Op stabiele grond om het Colosseum te bereiken, nog een schitterend uitzicht, een losse parachute en over een ander prachtig Sierra-bekken. Op dit punt had ik 20 mijl en 10,6 km bergopwaarts afgelegd. De dag was kort. Ik kan misschien de volgende piek bereiken, Mt. Baxter, maar ik vond het een betere beslissing om voor de nacht te kamperen in plaats van Baxter in het donker af te dalen.
Dingen waren niet helemaal stressvrij Nike Air Max Command Mujer voor mij. Onbekende sneeuwcondities aan de noordkant van veel passen bleven. De zorgen over het beheer van het losse klasse 3-terrein dat Adidas Nmd Womens Baxter opgaat en het vinden van de juiste afdalingsgeul waren er nog steeds. De blootstelling langs de toprug van Mt. Tyndall was nog steeds een punt van zorg. Dit waren veel van dezelfde gedachten die me bij eerdere starts overweldigden. Ik bevond me echter in een rustigere hoofdruimte en in staat om strategie?n te vinden om angst te temperen. Ik realiseerde me dat het me hielp om me alleen te concentreren op de ene zorg die hierna komt. Toen ik bij elke individuele zorg kwam en er voorbij kwam (bijv. Sneeuw in Colosseum col), realiseerde ik me dat het geen problemen waren. Hierover nadenken bracht me tot het besef dat bewust aan mezelf denken om me niet om te keren wanneer overweldigd Nike Air Max Jewell Donna door angst gunstig was. De combinatie van het starten op een meer vertrouwde locatie en deze strategie?n bracht me het soort rust en plezier dat ik normaal in de bergen vind. Met dat gevoel van vrede eindigde ik mijn eerste volledige dag met het gevoel voldaan en op mijn gemak te zijn. Ik heb die nacht zo goed geslapen - veel beter dan een van de nachten voor eerdere mislukte pogingen!
In 2004 overtuigde mijn huisgenoot me destijds om samen met haar naar de Washington Sports Club te gaan. We trainden elke dag en het was geweldig.
Zonder dat ik geen gewicht verloor omdat ik geen weerstand op de elliptische trainer had en me afvroeg waarom ze doordrenkt was van zweet en dat was ik niet. Ik zei tegen mezelf dat ik, hoewel ik te zwaar was, nog steeds in een goede cardiovasculaire conditie moest zijn van de sport op de middelbare Nike Air Max Command Donna school. HA! (Ik was GROOT in ontkenning.)
2009: Het jaar dat ik mijn spullen bij elkaar heb gekregen. Toen ik naar NYC verhuisde, heb ik mijn WSC-lidmaatschap overgedragen aan de New York Sports Club. Ik woonde toen in de stad, dus de club die ik het meest bezocht was Wall Street. Wat, zoals NYSC's gaan, echt heel leuk is. Het is waar ik de trainer ontmoette die me hielp eindelijk het gewicht te verliezen waarmee ik sinds de universiteit had geworsteld. Het hele jaar 2009 is het veilig om te zeggen dat ik een sportschoolrat was.
2010: Ik denk dat ik begin 2010 gestopt ben met sporten met Joel, toen ik mijn ultieme streefgewicht bereikte. Nadat ik zo lang lid was geweest van de Town Sports Gyms, verveelde ik me echt met al hun lessen, omdat New York en D.C. zeer vergelijkbare lessen hadden.