Oefen dit nu een tijdje (3-4 weken) en uw motor (de longen en het hart) zal zich beginnen aan te passen. : uw hartslag daalt met dezelfde duurzame snelheid, in sommige gevallen zelfs met ongeveer 10-15 slagen per minuut, terwijl uw ademhalingscycli per minuut afnemen tot ongeveer 12-15. Wanneer dit gebeurt, ben je Adidas Ultra Boost Mujer klaar om sneller te rennen en speel je met het aantal ademhalingen per minuut (3-6, 2-4 enz.). Je kunt ook je toerental verhogen tot 90 stappen of meer om jezelf uit te dagen terwijl je hetzelfde handhaaft ademhalingspatroon. Je maximale aerobe tempo zal toenemen en je zult een snellere hardloper worden op je vorige drempel. En je hebt een waardevolle techniek geoefend om je te kalmeren terwijl je rent. Je kunt het zelfs ook op je fietsen toepassen, of oefenen tijdens een saaie werkbijeenkomst, of terwijl je in je auto in het verkeer procastineert, enz. De opties zijn veel en je zult je hardlopen verbeteren terwijl je oefent.
We renden op paden, en het was prachtig en heel anders dan deze NYC-hardloper, dus ik vertelde mezelf eindelijk aan STFU en geniet van de run.
Rond mijl 11 besloot ik dat ik, hoewel ik niet naar PR Nike Air Max Command Femme ging, nog steeds sterk kon rennen en het tempo opvoerde. Ik had 9: 30 gedaan tot mijl 9 en viel terug naar ongeveer 9:45 voor 9-11, maar van 11-13 pakte ik het op tot mijn halve racesnelheid (8:50, dan 8:40) en voelde goed.
Ik moet een goede helft vinden waar ik PR op kan focussen en me daarop kunnen concentreren, dacht ik. Maar ik ben er nog niet klaar voor. Ik heb nog steeds tijd nodig om niet te trainen (ondanks ervan te houden.)
Er was een kerel waar ik zelfs een tijdje mee rende, en ergens rond 12.5 besloot ik dat mijn enige doel zou zijn hem te passeren en voor hem te finishen. Ik pakte het wat meer op en rookte het voorbij hem. Mijn laatste .13 eindigde om 6:30 !!! Weet je, voor een hele minuut. Maar toch, ik was blij dat op mijn Garmin te zien!
Ik had de sleutels en ik had terug kunnen gaan naar het hotel ... of bier Nike Air Max 270 Damen blijven drinken in de tent na de race. Ik denk dat je weet welke ik heb gekozen.
Letselvrij houden Nike Air Vapormax Damen tijdens het trainen of het verhogen van de kilometerstand lijkt misschien een onmogelijke taak, maar door goede conditie en kennis kunnen hardlopers gezond blijven terwijl ze extra kilometers afleggen en minuten van hun tempo afleggen. Dit is de tweede helft van een tweedelig artikel over het voorkomen van blessures en het kennen van de veelzeggende symptomen van veel voorkomende looppijn; voor een grondige analyse van verwondingen van het hoofd tot de taille, zie deel I.
Een grondige, gedetailleerde analyse van been- en enkelblessures kan een leven lang meegaan. Bepaalde krampen in de benen en veel voorkomende verwondingen kunnen echter worden voorkomen door conditionering, stretchen en krachttraining. Een combinatie van Nike Cortez Womens statische en dynamische rekoefeningen, samen met spiermassages na de run, kan krampen verlichten, benen lenig houden en zelfs sommige spieren en ligamenten verlengen voor verbeterde prestaties.