Veel mensen die op elk niveau van cross country hardlopen concurreren, komen niet uit een atletische achtergrond met formele training onder een professionele coach. Hoewel de meeste elite Amerikaanse en Europese hardlopers zijn verzorgd door het middelbare schoolsysteem en / of de collegiale gelederen, zijn er anderen om de een of andere reden die niet het voorrecht hebben gehad om met een coach te werken.
Dus als iemand een professionele coach wil inhuren, waar zijn dan enkele plekken om te kijken? Wat zijn enkele redelijke kwaliteiten om van een professionele coach te verwachten en hoeveel zou het kosten voor privécoaching? Gelukkig voor veel atleten zijn er duizenden goede coaches beschikbaar Nike Air Max 270 Womens en het werken met hen betekent niet noodzakelijk dat ze gewoon toegewijd zijn aan iemand die geen ervaring heeft met een coach. Zelfs elite hardlopers van alle niveaus moeten inderdaad nog steeds de hulp van een professionele coach krijgen om hen te helpen bij hun inspanningen om hun maximale potentieel te bereiken.
Voor Amerikaanse hardlopers is een goed uitgangspunt om de website van de VS Track and Field of de regionale websites ervan te bekijken, en de website van de VS Triathlon. Andere uitstekende bronnen zouden deelnemen aan een liefdadigheidsevenement zoals Team in Training of Team Challenge waar mensen geld inzamelen voor een goed doel en de mogelijkheid hebben om deel te nemen aan een duurevenement zoals een 10k, een triatlon of zelfs een marathon. Misschien is een nog eenvoudigere manier om een ??coach te vinden te vinden via lokale healthclubs, baan- en veldclubs en ook door online naar lokale coaches te zoeken via hun persoonlijke websites of zelfs de lokale kranten.
Europese hardlopers hebben ook vergelijkbare kansen via de European Athletics.org-website, de European Athletic Coaches Association (EACA), de International Triathlon Union (ITU), de International Triathlon Coaching Association (ITCA) of websites die zich richten op een bepaald land zoals British Triathlon.org. Natuurlijk hebben veel Europese gemeenschappen gezondheidsclubs en lokale baan- en veldclubs waar individuen één op één of groepscoaching kunnen vinden.
Ik zag mijn vriendje van moeder en Jen vlak voor de overgang, en ik grijnsde naar hen voordat ik van de fiets en high-fiving Jen sprong.
Ik zette mijn fiets op een rij, deed mijn helm en zonnebril af en ik was weg! Vorig jaar voelden mijn benen als ernstige gelei de eerste mijl, dus ik herinnerde mezelf eraan dat dit waarschijnlijk weer zou gebeuren en om de eerste mijl niet te hard te duwen terwijl ik van de gelei rende. Adidas Nmd Mujer Ik keek op mijn horloge aan het einde van de eerste straat die we tegenkwamen en was verrukt om een ??tempo van 8:30 te zien. EHM, OKE! Na het zwemmen en fietsen? Op gelei benen? Vanaf hier kan het alleen maar beter worden!
Er was een waterstop vlak na mijl 1, dus ik wachtte tot vlak daarvoor wat Margarita Shot Bloks. Vorig jaar voelde ik me magisch na het tanken op dit punt, en ik begon hier ook naar uit te kijken. "Nou, wacht," dacht ik bij mezelf. "Dat betekent niet dat deze run ook geweldig zal zijn." Ik ving die negatieve zelfpraat en realiseerde me dat ik alleen maar een sterke run moest visualiseren. Ik nam water van een lieve kleine middelbare schooljongen en hij wees naar een man vlak voor me.
"Passeer hem!" fluisterde hij tegen me.
GEDAAN, vriendelijke jonge meneer. Ik heb die fijne man in de maling genomen en besloot Nike Air Max 270 Hommetoen de rest van de race zoveel mogelijk mensen te passeren. Mijn benen waren nogal moe, maar over het algemeen voelde ik me geweldig. Ik was blij dat ik bijna klaar was, blij dat ik deel uitmaakte van de race en ik voelde me de sterkste en gelukkig om me goed te voelen. Toen ik een heuvel tegenkwam of moe begon te worden, herinnerde ik mezelf eraan dat ik bijna klaar was. Ik zag Steph's familie op een zware heuvel en was dankbaar dat ze hen daarbuiten zagen.
Ik wisselde af en toe dat ik me verbeeldde dat ik een mijl 2x van een marathon had of dat ik een race van 5 mijl liep. En toen koos ik iemand anders om uit te kiezen ... en deed dat. Ik grijnsde als een idioot voor de fotografen. Ik had zoveel plezier! Ik sloeg Mile 4 (van de 5) rond 33 en herinner me dat ik dacht dat tenzij ik uit elkaar viel, ik zeker mijn laatste keer van 4Nike Air Max Command Femme 3: xx zou PR. Zodra ik 4 mijl raakte, veranderde ik dingen. Ik zou alles ongeveer ~ 8 minuten kunnen doen. Of, zoals later bleek, 7:33 !!!!