Fastfoodketens rezen tot de top van de voedingsindustrie, omdat gezonde, natuurlijke verzadigde vetten al Adidas Nmd Femme] snel en stil uit de mode waren geraakt na de Seven Landen Study van 1956, een studie ge?nitieerd door de beroemde wetenschapper Ancel Keys, die verzadigde dierlijke vetten ten onrechte de schuld gaf verhoogd risico op hart- en vaatziekten. Dit was een belangrijk fragment in de tijd in de voedingsgeschiedenis van ons land, omdat het een brede verschuiving op gang bracht om niet alleen de inname van verzadigd vet te verminderen, maar ook om de vetinname in het algemeen te verminderen (terwijl de studie een positieve correlatie tussen enkelvoudig onverzadigde vetten en de gezondheid van het hart toonde, overkoepelend advies was om de totale vetinname te verminderen). En daar gingen we. Op weg naar de vetarme cultuur, een bestemming die veel hardlopers goed kennen. Boter en reuzel werden veroordeeld en een geheel nieuw bewind van Nike Air Vapormax Hombreriskante plantaardige oli?n (zoals koolzaad) werd op de markt gebracht en goed gebruikt, overal. En we komen nu net de hoek om en beginnen het woord op een meer nationaal niveau te verspreiden dat deze manier van eten niet werkt.
Het is veilig om te zeggen dat vooral verzadigde vetten zoals organische kokosolie en gras, organische dierlijke vetten gezond zijn. Vetten met een korte en middellange keten in kokosolie zijn antimicrobieel, verhogen HDL (het goede) cholesterol en kunnen mogelijk gewichtsverlies ondersteunen, vooral in de taille van vrouwen. Bovendien lijkt er een positieve relatie te zijn tussen deze vetzuren met korte en middellange ketens en de gezondheid van het hart (als hardlopers willen we een gezond cardiovasculair systeem behouden).
Maar hoe zit het met meervoudig onverzadigde vetten? Lees de zijbalk hierboven Nike Air Max 90 Herren en je zult zien dat hoe meer onverzadigd vet is, hoe onstabieler het wordt. Dit gezegd hebbende, kunnen dingen hier verwarrend worden omdat er een handvol meervoudig onverzadigde vetten is die zeer gunstig voor de gezondheid zijn gebleken (bijvoorbeeld visolie en walnoten). Als vuistregel geldt dat, hoewel niet zonder uitzondering, hoe onstabieler het is, hoe groter de kans is dat het uw gezondheid negatief be?nvloedt als gevolg Nike Air Max Command Womens van oxidatieve schade door vrije radicalen. Bovendien hebben sommige onderzoeken een grotere inname van meervoudig onverzadigde vetten in verband gebracht met een verhoogd niveau van weefselcholesterol. (We krijgen voldoende schade door vrije radicalen door intensieve training, die we niet hoeven toe te voegen aan onze voeding! Onze voeding zou een vermindering van schade door vrije radicalen moeten Nike Air Max 97 Femme ondersteunen.)
De meeste plantaardige oli?n bevatten veel Omega 6-vetzuren. Hoewel Omega 6-vetzuren essentieel zijn, zijn ze nodig in een evenwichtige verhouding met Omega 3-vetzuren, en het standaard Amerikaanse dieet is veel te getipt in de richting van de Omega 6-kant. Wanneer u teveel Omega 6-oli?n eet, tast u niet alleen uw immuunfunctie aan, maar neigt ook naar een hoger niveau van ontsteking en mogelijk chronische ziekten.Nike Air Max 2017 Mujer
Ik heb verschillende schoenen getest voor werk, en ik HOUD van hoe deze Mizuno Hitogramis eruit zien. Ik ben er nog niet genoeg in gelopen om ze als een hardloopschoen te evalueren, maar ze zijn mooi genoeg dat ik ze heb gedragen zonder hardlopen en ik draag NOOIT hardloopschoenen als ik slippers kan dragen, dus.
Liz Barnet, een van de geweldige Uplift-instructeurs (die willekeurig uit dezelfde stad als ik komt) leidt in juli een belachelijke wellnessreis in Costa Rica. Als een speciale bonus voor jullie, biedt ze een gratis telefonisch consult van 30 minuten om je wellness-doelen te bespreken en wat je tijdens de reis wilt bereiken. Je kunt haar e-mailen op liz@lizbarnet.com en haar vertellen dat ik je heb gestuurd!