Het is een extra veiligheidslaag in een mogelijk gevaarlijke omgeving. We bieden "back-up" voor elkaar. Routes kunnen onvoorspelbaar zijn - het Adidas Zx Flux Herren is gemakkelijk om een ??enkel te draaien of te verdwalen, en een vriend hebben is altijd een veiligere route dan alleen te gaan, vooral op afgelegen, bergachtig terrein.
Het is verantwoording wanneer het alarm op zaterdag om 4 uur afgaat en het enige dat je wilt doen is het af te zetten en om te draaien, maar je weet dat je zus op je gaat wachten. Dus je zegt een paar vloekwoorden en sta toch op.
Het is empowerment ... het vertrouwen hebben om naast de mannen van het veld te staan, niet verontschuldigend, en met een uitstraling die zegt: "Ik hoor hier net zoveel als jij." We machtigen elkaar en brengen dat in vertrouwen elke keer als we onze zus een inspirerend artikel sturen, of raceplannen en -strategie?n doornemen in de dagen voorafgaand aan een evenement. We bouwen ook opzettelijk elkaars dochters op, naast die van ons, Nike Air Max 90 Femmedus ze zijn fel en bereid om hun angsten frontaal onder ogen te zien.
Het is het delen van ervaringen die vaak zulke extreme emoties hebben met iemand anders die het helemaal begrijpt. De opwindende hoogtepunten en de fysieke pijn zijn moeilijk uit te leggen aan anderen ("Waarom doe je jezelf dit precies aan?") ze hebben het ook meegemaakt. Je trailzuster begrijpt waarom dit onderdeel is van je leven en hoe het voelt om je grenzen te verleggen zonder zeker te zijn van de uitkomst. Ze begrijpen de adembenemende schoonheid van een donderende waterval, of de rust om omringd te zijn door wilde rododendrons en hoge dennen op een stille, mistige ochtend. Het is moeilijk om de ervaring van het voelen van God overal om je heen op een ongelooflijk echte en tastbare manier onder woorden te brengen, wat leidt tot een uitstroom van dankbaarheid Nike Air Zoom Pegasus 36 Mujer vanuit de diepten van je hart ... maar ze begrijpt het, omdat ze het ook voelt.
Volg je blogstatistieken Werkblad Ik leef en sterf door statistieken Adidas Superstar Dames en sociale media op het werk bij te houden (ik ben ongezond verslaafd aan GA realtime), dus voor mijn persoonlijke dingen klik ik meestal om de paar dagen in Google Analytics om te zien of ik kreeg een ontzettend rare hobbel in het verkeer of als iets dat ik schreef totaal werd gebombardeerd en niemand mijn blog meer leest. Welnu, deze geweldige gids helpt je al je statistieken bij te houden en als je net zo dom bent als ik, bevat deze tal van nuttige formules om de groei te berekenen.
In de vreemd winstgevende wereld van de schoonheid die niet meer wordt verkocht: er is een eyeliner die ik bijna zeven jaar draag en die niet langer in winkels wordt gedragen maar online beschikbaar is. Je gelooft best dat ik deze baby oppot en dat hij teleurgesteld zal zijn als hij verdwijnt. Maar meer betalen dan retail? Waarschijnlijk niet.
Adidas Zx 700 Uomo Heb je het gevoel dat alles al eerder is gedaan? Kijk dit. Hield van deze video van Marie Forleo. Ik geef toe dat ik de laatste tijd een klein monster met groene ogen heb voor wat blogging-dingen gecombineerd met een wat-moet-ik-echt-moeten-bijdragen-aan-het-gesprek? Misschien zal mijn blog nooit de grootste worden, maar ik ben er trots op dat ik over het algemeen schrijf over wat voor mij belangrijk is, en ik schrijf niet alleen om te schrijven.
Ik heb dit jaar een aantal grote plannen voor deze site in petto, maar ik zou graag willen horen wat je leuk vindt en, ja, zelfs wat je niet leuk vindt, dus ik kan het echter beter maken. Leg het op mij. Wat heb je de laatste tijd goed gelezen?