Het is prima om die alternatieve toekomsten vanaf de kust te erkennen en te groeten, het devalueert of beledigt het leven dat je hebt gekozen; ik geloof dat het je in staat stelt om uiteindelijk beter te herkennen en te waarderen hoe mooi en Nike Air Max Thea Femme belangrijk je eigen, huidige pad is. Langeafstandsloper Kara Goucher heeft gezegd: 'Je grootste runs worden zelden afgemeten aan racesucces. Het zijn momenten in de tijd waarop je kunt zien hoe geweldig je leven is. ”Zonder twijfel heeft mijn tijd in de bergen en op de paden me geholpen dat perspectief te krijgen en de meest ware versie van mezelf te vinden. De bergen boden een geliefde verbinding met mijn verleden en een hoopvolle brug naar de toekomst toen ik die hard nodig had. Ik weet dat ik niet de enige ben die gelooft dat de paden heilig zijn - ze blijven me onderwijzen en genezen; ze zijn absoluut een kernonderdeel van wie ik ben en ik voel me buitengewoon gezegend om ervan te genieten met zoveel van mijn favoriete mensen - familie en vrienden die meer op familie lijken, ook bekend als Trail Sisters.
De andere dag voor Nike Roshe Run Damen Lacey's bruiloft ging ik rennen. Meestal loop ik langs de West Side Highway of de East River-paden, dus ik moet soms wat veranderen. Mijn favoriete run in de stad is om een ??heen en terug Fifth Ave door Flatiron te lopen, afwisselend zijden van de straat voor maximale winkelmogelijkheden. (Maar goed dat de winkels nog niet open waren, anders was ik misschien binnengekomen ...)
Ik zag zoveel leuke dingen die ik in de gaten heb voor de lente. Hieronder zijn enkele van hen evenals enkele andere online vondsten.
Volgende week ga ik weer met Jess werken in de hoop op PR-ing voor de Brooklyn Half in mei.
Ik viel uit elkaar op meerdere niveaus tijdens de training ("training"?) Voor de RNR DC Half, maar een daarvan hield een consistent trainingslogboek bij. Ik begon hier op de blog en ik begon Google Doc Jess in te vullen en ik Nike Roshe Run Womens deel het, maar toen de training viel, viel mijn administratie ook weg, omdat ik geen korte of gemiste training wilde vastleggen.
Terwijl ik probeer mijn rotzooi weer bij elkaar te krijgen, probeer ik niet de vijand van het goede te laten zijn en te erkennen dat een korte training beter is dan geen training en een niet-zo-gezonde maaltijd beter is dan een vreselijk ongezonde maaltijd.
Dus in die geest ga ik weer wekelijkse trainingslogboeken posten, tenminste via de Brooklyn Half, en waarschijnlijk weer oppakken zodra ik begin met trainen voor de marathon. (Je kunt hier altijd doneren.)
Vorige week en deze week is het gewoon een basis aan het houden, dus ik kan in Brooklyn gaan trainen met de fitness die ik deed na mijn half-assed training.
Ik wilde relatief verantwoordelijk zijn Nike Air Max 2017 Femme op de bruiloft. Ik wilde geen kater zijn, ik wilde geen vier miljoen calorie?n consumeren, en ik wilde een yogales halen. Mijn favoriete instructeur ooit, overal, Chelsea, geeft lerarenopleiding bij Prana en gaf les in een gemeenschapsles. JA GRAAG! Hete yoga was de perfecte manier om tot rust te komen van een druk weekend ... en de bubbels weg te zweet die ik wel consumeerde.
Maandag: ik werd aan de andere kant wakker, maar wist dat ik 's ochtends een soort workout wilde doen. Als ik het me goed herinner, was het nog steeds koud en had ik gewoon geen zin in een nieuwe kille run, dus deed ik wat Black Fire thuis. Mijn favoriete Black Fire-training is Bodyweight Tabata. U doet vier verschillende tabatas, en goede heer is het moeilijk. Ik ben ook dol op onze Gewogen Tabata, maar ik vergeet steeds de zwaardere gewichten die ik voor Nike Air Max Tn Womens Kerst in NJ heb gekregen.