Het kostte me zeven jaar om in Hardrock te komen. Hoewel dat een lange tijd is om te wachten tot de loterij-goden Nike Air Max 95 Womens op me Nike Air Zoom Pegasus 36 Mujer neerkomen, is het voordeel dat ik nu zeven jaar praktijk heb gehad. Ik heb de cursus geleerd, en misschien nog belangrijker, ik heb mijn uitrustingkeuzes aangescherpt om te zorgen dat ik voorbereid ben. De Hardrock wordt www.cafeverhoeff.nl gerund in het moessonseizoen van Colorado en staat bekend om het epische weer: in enkele minuten overschakelen van warm naar koud en langdurig onderbroken door regen, hagel en elektrische stormen. Het feit dat het zich ook op extreem afgelegen paden bevindt, maakt zelfvoorziening des te belangrijker.
Mijn ogen zouden elke avond op hetzelfde tijdstip open springen. Ik zou me omdraaien om mijn telefoon te pakken en te controleren, maar het was bijna altijd 3:30. Terwijl ik daar lag met het maanlicht dat de sequoia's buiten mijn raam verdronk, voelde ik de honger in mijn maag beginnen te roeren. Dit was geen buikgorgel, maar een diep pijnlijk gekreun van iets. Omdat ik gewend was geraakt aan dit nachtelijk lijden, wist ik dat ik twee opties had. Ik kon een vergeefse poging doen om te wachten tot de slaap kwam, wetende dat het door Adidas Nmd Donna lage bloedsuikerspiegel werd uitgeschopt of mijn kont omhoog en naar de keuken te krijgen waar ik de kans had om het vuur te doven en weer in slaap te vallen.
Ik heb ons tilprogramma op het werk gedaan (ps je kunt elk van onze programma's 30 dagen gratis proberen en we zijn daarna slechts $ 12,95 per maand) en ik begin zeker meer definitie op te merken en toon in mijn armen en sommige van mijn jurken beginnen een beetje beter te passen. Meer nog, ik heb mijn lichaam de afgelopen maand beter behandeld dan een tijdje geleden, en dat heeft me GEWELDIG gemaakt. Ik wilde een paar interessante lichaamsbeeldgerelateerde dingen delen die ik de laatste tijd heb gelezen. 1. Als je deze blog meer dan een hete seconde hebt gelezen, weet je dat ik geobsedeerd ben door de heldere, grillige Lilly Pulitzer-kleding. Ik ben geen persoon die Nike Air Max Command Mujer zichzelf te serieus neemt, dus het dragen van felroze jurken met apen erop past mij wel. Ik vond het een paar weken geleden super om dit verhaal over mijn favoriete merk te zien, met een medewerker die tekenfilms op haar bureau had staan ??met de tekst: 'Zet het gezicht maar neer' en 'Nog een dag vol vet, wit en afschuwelijk'. Of ze nu was dit op zichzelf richten, op potenti?le klanten, niet ok. Natuurlijk, het is de mening van één werknemer, maar vooral bij een bedrijf als Lilly dat de laatste tijd veel wordt gepubliceerd, zou je denken dat ze zou hebben gedacht dat het zou zijn weggehaald of dat iemand zou hebben gedacht om een ??keer het kantoor te bezoeken fotograaf kwam binnen.
2. Op een gelukkiger, positievere noot heeft Lauren Conrad woorden als "dun", "slank" en "dun" verbannen van haar website, wat geweldig nieuws Adidas Superstar Damen is. We weten allemaal dat die woorden verkopen en clickbait zijn, dus dit is een geweldige stap in de richting van welzijn in plaats van op een 'dun' ideaal. 3. HOUD van deze video over "hoe je een bikinilichaam krijgt". 4. En tot slot, van collega-blogger Gracie: een prachtige, oprechte post over het leren accepteren hoe ze eruit zag in een bikini, hoewel ze nog steeds wat gewicht wil verliezen.
Ik wil van je horen: hoe heb je van je lichaam leren houden / aanvaarden en wat vind je van deze lichaamsafbeelding hierboven? En, elke favoriete badpak lijnen / stijlen die echt ondersteunend zijn? Ik denk dat het tijd is om af te studeren van de driehoekige topjes en te stoppen met bijna iedereen te laten knipperen.