Nationale parken maken deel uit van het National Park System, dat 84 miljoen hectare omvat, inclusief 417 verschillende ‘gebieden’ die onder 28 soorten ‘onderscheidingen’ vallen.
Het onderscheid omvat nationale parken, monumenten (momenteel in het nieuws en zal verder worden besproken), slagvelden, militaire parken, historische parken, historische locaties, meren, zeekusten, recreatiegebieden, schilderachtige rivieren en paden en het Witte Huis.
President Ulysses S. Grant richtte Yellowstone National Park op als het eerste National Park in 1872, en Nike Air Max Zero Dames in 1916 cre?erde president Woodrow Wilson de National Park Service.
Nationale parken, het grootste type aanduiding in het Nationaal Park-systeem, zijn uniek omdat ze "de natuurlijke en culturele hulpbronnen en waarden van het Nationaal Park-systeem onaangetast houden voor plezier, educatie en inspiratie van deze en toekomstige generaties."
Nationale parken vereisen dat een aantal van deze interessante items als een park worden beschouwd. Ze worden beheerd door het ministerie van Binnenlandse Zaken en beschikken over enkele van de beste natuurlijke bezienswaardigheden in het land, waaronder de Grand Canyon, Rocky Mountain National Park, Yosemite, Arcadia, Denali, en de lijst gaat maar door ...
De nationale monumentenaanduiding is momenteel relevant vanwege de 'beoordeling' die Trump in april heeft opgelegd en waarin minister van Adidas Stan Smith Damen Binnenlandse Zaken Ryan Zinke werd gevraagd 27 monumenten te beoordelen, waaronder het meest recentelijk verklaarde Nationaal Monument: Berenoren, onder het mom dat hun grenzen te groot zijn volgens de Antiquities Act.
De Antiquities Act van 1906 machtigde de president om ori?ntatiepunten, bouwwerken en andere objecten van historisch of wetenschappelijk belang gelegen op regeringslanden tot Nationale Monumenten te verklaren. Het congres wijst nationale parken aan, maar met de Oudheidswet stelt de president nationale monumenten in. Monumenten zijn meestal kleiner dan parken, omdat hun aanwijzing slechts één interessant item vereist.
Kortom, National Forests rock. Amerikanen gebruiken altijd nationale bossen, of we het ons realiseren of niet.
Het belangrijke verschil tussen de parken en bossen is het mandaat voor meervoudig gebruik voor nationale bossen. Terwijl nationale parken bestaande gebieden behouden, worden nationale bossen beheerd voor vele doeleinden - hout, recreatie zoals ski?n en mountainbiken, grazen, dieren in het wild en vissen, onder anderen.
In 1891 stond de Forest Reserve Act de president toe bosreservaten aan te leggen en in 1905 richtte het ministerie van Landbouw de Amerikaanse Forest Service op, die de nationale bossen beheert.
De missie van de Forest Service is het ondersteunen van de gezondheid, diversiteit en productiviteit van de bossen en graslanden van de Natie om te voldoen aan de behoeften van huidige en toekomstige generaties.
Nationale bossen omvatten: Bridger-Teton National Forest in Wyoming, die ja, de Tetons bevat; White Mountain National Forest in New Hampshire, waar de geliefde Mt. Washington; White River National Forest in Colorado, waaronder de Maroon Bells-Snowmass Wilderness en zeven andere wildernisgebieden; en Sierra National Forest in Californi?, waaronder Yosemite en Sequoia National Nike Air Vapormax Dames Parks en Mount Whitney - om maar een paar te noemen ...
Op zondag eindigde ik weer een halve marathon! Hoewel ik op dit moment meer dan 25 heb gedaan, verbaast het me nog steeds dat dit iets is wat mijn lichaam op de normale manier kan doen. Ik weet dat dit misschien niet altijd het geval is, dus ik ga het koesteren zolang ik kan. Voordat ik op deze samenvatting inga, moet ik je twee dingen vertellen: 1. Ik ben overweldigd door dankbaarheid voor de ongelooflijk ondersteunende reacties op de post van zaterdag. Het was absoluut moeilijk om te delen, en zodra ik het plaatste, vroeg ik me af of ik het juiste had gedaan ... maar Katy vertelde me dat dat slechts het teken was van een goede post. 2. Bedankt aan de Newport Half-mensen voor het geven van een gratis slabbetje voor deze race in ruil voor het schrijven ervan. Het is de derde Nike Air Span 2 Mujer keer dat ik deze race loop! Allereerst was het een enorme mislukking om daar te komen. Ik heb de avond ervoor op Google Maps gekeken om mijn reis te plannen, en het vertelde me dat het een reis van ongeveer 20 minuten zou zijn. PERFECT! Ik streefde ernaar om er rond 7.45 uur te zijn om tijd te geven voor persoonlijke registratie en hopelijk eerst wat kilometers te maken. Mislukt # 1: rond 07:05 keek ik opnieuw op Google Maps, maar kreeg te horen dat de volgende Path-trein pas om 07:45 vertrok. NEE. Het suggereerde een Uber, en dat het ongeveer $ 20-25 zou zijn, wat mij redelijk leek om van Flatiron naar Jersey City te komen. Fijn. $ 45 later ... (er is een toeslag om naar NJ #themoreyouknow te gaan) Mislukking 2: op de een of andere manier plaats ik het volledige verkeerde adres in de app en stap ik ongeveer anderhalve kilometer Nike Air Max 90 Heren van de start uit bij het station Newport Path in plaats van het Exchange Place-station. Paniek voor een hete seconde dat ik de start niet op tijd zal halen; realiseer me dat ik nog bijna 45 minuten heb EN een kans om wat meer kilometers te maken en de mijl naar de start te lopen.