Zoals ik vorige week al zei, heb ik dit weekend de Newport 10K gedaan. Na een late avond op een date, kwam mijn 6 AM-alarm te snel WAYYYY. Ik werd wakker en vroeg me af waarom mijn alarm zo vroeg afging. OH, omdat ik een race liep. Rechtsaf. Er gaat niets boven een race om me onmiddellijk uit bed te krijgen, hoe vroeg het ook is. Ik nam Nike Air Presto Hombre het 7:12 PATH over (het is dat of 7:47, waardoor het te dichtbij komt voor een start van 8:30) zodat ik mijn slabbetje kon oppakken en vrienden kon ontmoeten. Nieuwpoort 10K
Dori, deze rare, Danielle en Amelia
Het was lang niet zo warm als het leek, maar alle tassen, enz., Waren gecontroleerd. We vonden eindelijk een warmere plek in de zon, zoals katten, en bleven daar totdat het tijd was om in de rij te gaan staan. We wilden allemaal ergens heen gaan tussen 9:00 en 10:00 en we gingen er vandoor! Een paar kleine klachten: de start van de race “8:30” was ergens dichter bij 8:37, wat zo vroeg in de ochtend frustrerend is. Ook is de weg zo ruw en vol gaten in de vroege mijlen van de race. Door een wonder sta ik nog steeds.
Als je deze blog al een tijdje hebt gelezen, weet je dat ik een grote fan ben van de Newport-races in Jersey Nike Cortez FemmeCity. Ze zijn beheersbaar zonder overweldigend aan te voelen en het uitzicht op de skyline van de stad is prachtig vanaf de andere kant van de rivier. De race is echt goed georganiseerd, behalve de vervelende tassencontrole voordat je het startgebied betreedt. De races zijn ook echt betaalbaar voor NYC area races - de 10K is $ 33; de 10K + halve combinatie is slechts 77, veel minder dan enkele helften alleen in het gebied. Als je aan de westkant van NYC bent zoals ik, is het ook zo gemakkelijk te bereiken - de PATH-rit duurt minder dan 20 minuten - MAAR je moet voorzichtig zijn om je reis goed te timen, omdat deze duidelijk minder Nike Cortez Mujer vaak rijdt op de weekenden. Na mijn geweldige race afgelopen weekend en een super inspirerend gesprek met een potenti?le klant die echte klant / vriend is geworden, wil ik nu ook gewoon alle races lopen. (Volledige openbaarmaking: ik kreeg de inzending in ruil voor het promoten van de race, maar ik loop deze race al lang voordat ik begon te werken met de race-organisatoren!)
Ik word gemakkelijker uitgedroogd door mijn huidige cocktail met medicijnen, dus ik was dankbaar dat hoewel dit een korte race was, er nog steeds verschillende waterstops waren. Toen we begonnen, voelde het tempo een beetje uitdagend aan mijn huidige niveau van fitness, maar nog steeds uitvoerbaar. Rond kilometer 3 begon mijn maag me echt te storen en voelde ik me super slordig. Ik probeerde mezelf ervan te overtuigen dat ik tot het einde in orde zou zijn .Nike Air Max 270 Womens .. maar ik had een port-a-potty-stop nodig en ik vertelde de meisjes om zonder mij verder te gaan. Ik kreeg de billen dat ik moest stoppen, maar daarna voelde ik me beter ... Ik had niet meer dan 3-4 slokjes ijskoffie gehad voor de race, maar dat was nog steeds 3-4 slokjes te veel voor deze gevoelige maag. Toen ik uit de Port-a-Potty kwam, voelde ik me GOED. Ik wilde niet te snel rennen, dus ging ik gewoon door met "sterk" te rennen en dat werkte. Ik jogde niet, maar ik was ook niet aan het racen.