Het was het avontuur van je leven en een van de vetste dingen die ik ooit heb gedaan. Ik pakte en verhuisde, zij het tijdelijk (voorlopig?) 2,808 mijl afstand.
Ik hou van de warme briesjes van Santa Monica. Ik hou van ... OK, ik hou niet van het weer in NYC, behalve voor die paar magische weken in de lente en herfst. Toen ik mijn lieve vriendin Leah vertelde dat ik wat tijd hier zou doorbrengen en misschien hierheen Nike Air Max Thea Damen zou gaan, zei ze woorden die ik nooit zal vergeten: “of je daar blijft of terugkomt naar NYC, ik denk dat je niet kunt verliezen - het zal goed voor je zijn geweest om te gaan. 'Ze was zo, zo goed - meer dan ze had kunnen weten, meer dan ik had kunnen weten, meer dan mijn psychiater (wie was het meest enthousiast voor mij?) had kunnen weten. Ik had de ruimte van mijn gewone leven (vol met triggers) om het diepe werk te doen dat ik nodig had om te herstellen van mijn diepe verdriet en depressie. Ik confronteerde en staarde naar beneden, een diepe, diepe stront die al lang onder het oppervlak borrelde voordat ik mijn moeder verloor, maar meteen eruit morste toen ik in de greep was van de diepste emoties die ik ooit had gevoeld. Ik dacht dat ik wat gekke wellness-trends had geprobeerd om mijn verdriet te genezen, maar ik ging hier diep in op de hippie-shit. (De waarheid wordt Nike Air Force 1 Femme verteld, dat is een van de dingen die ik * leuk vind * aan LA.) Hypnose, cannabismeditatie, een psychisch medium zien, oh waarom verdomme niet? Gaat het individueel om een ??van die dingen? Nee, maar het gaat over openstaan ??voor mogelijkheden, om liefde en licht weer binnen te laten. En ik heb weer van mezelf gehouden, maar zelfs meer dan ooit tevoren. En de opleiding tot yogadocent heeft me natuurlijk het meest veranderd - het heeft me echt geleerd hoe je stand moet houden in een storm, om dat evenwicht te vinden dat yoga is. Verdriet verandert je en scheurt je open, en hoewel ik mijn moeder liever terug zou hebben op deze reis, dank je wel, als ik haar moest verliezen, ben ik dankbaar voor hoeveel confrontatie met mijn levenslange angst me heeft geleerd. Ik geloof dat als ik besluit om in NYC te blijven, ik de middelen heb om het nu emotioneel beter te behandelen. Ik erken dat ik heimwee zou kunnen zijn na twee maanden zonder koffers Nike Air Max 270 Damen te leven en de afgelopen drie weken zonder wifi of kabel in mijn Airbnb. (Ik wil niet over dat laatste deel praten.) Ik weet dat het langer dan twee maanden duurt om je aan een nieuwe plek aan te passen. Ik weet ook dat wanneer dat vliegtuig op JFK landt, ik vol emotie zal zijn en dat de komende weken mijn beslissing duidelijk zullen maken. ... maar, ehm, ook graag advies geven over hoe je in het verleden zulke grote beslissingen hebt genomen. (En ik weet 150% hoe gelukkig ik ben dat ik de luxe heb om deze beslissing te nemen.) Mijn hart breekt voor de bosbranden in deze prachtige staat. Ik reed per ongeluk veel te dicht de andere dag, en het zag er koud en apocalyptisch uit. Hier is een uitstekende gids voor hoe u kunt helpen. Ik doneer persoonlijk aan de Humane Society of Ventura County voor hun reddingsinspanningen. Een van mijn BFF's hoefde me zeker niet tegen te houden om een ??alpaca te redden ...
Als oververpakker hebben mijn ongelukjes op de paden zelden te maken met onvoldoende uitrusting of snacks. In plaats daarvan gingen Nike Air Max Command Damen mijn avonturen waarbij een paar mindsetaanpassingen nodig waren, meestal veel langer uit dan verwacht. Een primair voorbeeld is een dag waarop een trail-venture die 8 uur zou duren, veranderde in een 18-uur durend feest. Toen de ellende echt inzette, waren we mijlen verwijderd van Adidas Zx Flux Herren de trailhead en volgden een zelfverzekerde trailrunner. Het duurde niet lang, we waren uit het spoor, dij diep in modderige sneeuw en regende Nike Air Max 2017 Mujer op. De trailrunner die we volgden, nam het tempo op en liet ons alleen in het donker achter. We vochten ons een weg omhoog naar een steile, rotsachtige, met sneeuw bedekte berghelling door ons telkens een boomwortel omhoog te trekken. Het was donker, eng, koud en ellendig. Maar onze enige optie was opwaarts, naar het pad dat we wisten. We hadden geen tijd om na te denken over overstuur zijn - elke voorwaartse beweging vereiste onze concentratie. Toen we eindelijk het gemarkeerde pad bereikten, zou het heel gemakkelijk zijn geweest om de woede te laten ontstaan, maar het zou ongelooflijk onproductief zijn geweest. In plaats daarvan legde ik de kleine mentale kracht die ik had in het concentreren Nike Cortez Hombre op warme chocolademelk, goedkope ontbijtomeletten (het was 3 uur 's nachts) en het maken van gekke grappen. Eens in de zoveel tijd begon een van ons te klagen, maar de andere was er om een ??snack te geven om af te leiden of een beetje positief inzicht om ons op de hoogte te houden met ten minste een gezonde dosis sarcasme. We wisten dat we ons op een slechte plek bevonden, mentaal en fysiek, maar we wisten ook dat het goed zou komen als we ons hoofd recht hielden.