Volgens een artikel dat ik zojuist op de BBC-website heb gelezen, wordt de financiering voor schoolsport verlaagd. Nu weet ik dat hardlopen niet bij iedereen past, maar het is toch wel de meest kosteneffectieve sport die je nodig hebt: je hebt alleen een speelveld nodig. Wacht even - we hadden er een paar jaar geleden een voordat we het verkochten aan een ontwikkelaar om huizen te bouwen om wat geld te verdienen.
Dus ik voorspel dat we over 10 tot Nike Free 5.0 Womens 20 jaar misschien niet zoveel medailles verzamelen bij zeilen of roeien, maar misschien kan dit het begin zijn van een nieuw tijdperk in Britse afstandsrennen? We kunnen maar dromen.
Dit alles heeft me ertoe aangezet om te herstellen in een geheugen om een ??aantal van mijn vroegste herinneringen aan buiten adem en vernederd gevoel opnieuw te beleven. Hoeveel geld we ook naar sportuitrusting gooien om te proberen jongeren aan te moedigen hun computerspellen neer te zetten en actief te worden, er zullen nog steeds de kinderen zijn, zoals ik, die het echt niet willen doen.
Ik ben dol op het gevoel dat ik mezelf een paar jaar geleden op een enorme, zweterige hoop met rood gezicht heb uitgeoefend. Verrassend genoeg willen tieners dit niet doen. De jaren tussen ongeveer 10 en 18 zijn enkele van de moeilijkste, zelfbewuste, ongemakkelijke gevoelstijden in iemands leven. Het is geen goed moment om gedwongen te worden om voor je collega's te veranderen en rond te rennen. Ik was goed begonnen op de basisschool, meldde me aan voor urenlange voetbalcoaching en zelfs een hardloopwedstrijd op sportdag. Maar tegen de tijd dat ik 11 en de grote rare wereld van de Secondary School raakte, kwam Nike Cortez Hombre er een einde aan. Gelukkig had ik een briefje van mijn moeder die me excuseerde van PE dat ik kreukvrij bleef en ruim twee jaar aan leraren presenteerde.
Als ik terug kon gaan om met mijn 15-jarige zelf te praten, zou ik haar vertellen om haar trainers aan te trekken en in beweging te komen, dat een beetje oefening zou helpen mijn vlekkerige huid op te lossen en dat 99% van de mensen in mijn PE klasse waar ik me over drie jaar niets om zou bekommeren of zelfs maar weer zou zien. Maar ik betwijfel of ik zelfs naar mezelf zou hebben geluisterd.
Gegeneraliseerde angst is, in vergelijking met een paniekaanval, meer een chronisch, onderliggend gevoel van een naderende ramp. Er is een constant gevoel van op scherp staan. Ik voel me vaak afgeleid door mijn gedachten als ik in de auto zit, naar Netflix kijk of 's nachts in bed lig. Nike Air Force 1 Femme Gebrek aan slaap en honger maken angstsymptomen erger en paniekaanvallen waarschijnlijker. Ik moet heel voorzichtig zijn met cafe?ne. Gewoon een beetje te veel en ik verander in Chicken Little; de lucht zal elk moment vallen.
Een van de meest memorabele aanvallen die ik had was 2 jaar geleden. Wat deze paniekaanval zo onvergetelijk maakte, is dat het ironisch genoeg me uit een volledig veilige situatie bracht en me in een potentieel gevaarlijke situatie bracht. Ik nam eigenlijk een enge situatie die helemaal in mijn hoofd zat en maakte er een enge situatie van.
Ik had een vroeg ochtendwerkevenement in Redmond, Washington waarvoor mijn verloofde (Tad) en ik om 04:30 uur uit huis moesten vertrekken (Bellingham, WA). Onderweg stopten we bij Starbucks en toen ze me mijn koffie overhandigden, realiseerde ik me dat deze groter was dan Nike Air Max 270 Womens ik had gevraagd. Ik dronk de hele kop, waar ik uren later spijt van zou krijgen. Na het evenement stopten we om te rennen in een park waar we nog nooit eerder waren geweest, Bridle Trails State Park. Ik was extreem moe van het wakker worden zo vroeg, ik voelde me op scherp van de extra cafe?ne en ik had honger ondanks het snacken gedurende de ochtend. Dit was een recept voor een ramp.