Na een nacht van hangen en grappige foto's maken met andere gekke hardlopers, toed ik om 7.30 uur in San Antonio aan de startlijn. Vechtend tegen luchtvochtigheid en een paar heuvels, slaagde ik erin om onder 2 uur te eindigen en me 45 minuten te laten douchen, veranderen en een shuttle nemen voor mijn vlucht naar Las Vegas (volledige samenvatting hier).
We keren terug naar onze samenvatting om 14:00 uur, op zondagmiddag in Las Vegas - 2,5 uur rijden vanaf de start van de RnRLV Full Marathon.
Met San Antonio achter me, ging het allemaal om voorbereidingen treffen om 26,2 mijl enkele uren na een halve marathon en een Nike Air Max 270 React Dames paar uren na een vlucht van 3 uur te rennen. Mijn grootste zorg was hoe mijn benen zich na de vlucht zouden voelen.
Het oorspronkelijke plan was om meteen naar het hotel te gaan, ongeveer een uur te eten en te rusten en dan naar de startlijn te gaan. Ik kreeg een ritje van Jon (met enkele andere SA2LV-ers) naar de Tropicana waardoor ik heel dicht bij het startlijngebied kwam. Omdat het duidelijk geen optie was om naar de LV-expo te gaan, konden SA2LV-ers hun slabbetje ophalen en hun bagage achterlaten bij de LV-start. Omdat ik zo dichtbij was, besloot ik mijn slabbetje te pakken.
Het werd duidelijk toen de tijd begon te verstrijken dat ik niet terug naar het hotel kon gaan nadat ik mijn slabbetje had opgehaald. Ik had een mini-freak out moment en belde wifey (die die ochtend in Vegas landde). Ik voelde me gestrest en wilde niet 2 uur vóór mijn race aan de startlijn willen staan. Ze kalmeerde me en sprak me erdoorheen. Gelukkig had ik mijn bagage bij me, dus ik had alles wat ik nodig had om te rennen. Het enige dat ik van plan was op te halen voor de start was Gatorade voor mijn hydratatiepakket. Wifey zei dat ze hem zou pakken en me bij het begin zou ontmoeten. Crisis afgewend, stressniveau licht verhoogd.
Met een 1.5 te gaan voor de start, werd ik veranderd op een grotendeels lege parkeerplaats toen de lopers langzaam begonnen te Adidas Zx Flux Damen archiveren. Ik nam de tijd en zorgde ervoor dat ik alles voor de race had en controleerde mijn tassen bij de SA2LV-tent.
Ik had mijn foto of mijn reis niet nodig, gevalideerd door de aanwezigheid van een tweede persoon.
En dus wenden we ons tot de lopende selfie. Ik ben hier om voor hen te pleiten. Ik hou van een lopende selfie. Ik volg verschillende hardlopers op Instagram en Twitter die lopende selfies maken waar ik jaloers op ben. Ik wil die persoon zijn die rent, ik wil op die foto staan.
Soms is dit vanwege de plaats. Cat Simpson is onlangs in Zuid-Amerika actief geweest. Houd haar telefoon tegen een rots, houd hem op armlengte of richt hem naar haar voeten terwijl ze loopt, en neem een ??paar foto's om haar runs te documenteren. En ze maken me groen van jaloezie.
Maar het gaat niet altijd om de instelling. Susie Chan documenteert Nike Air Max 270 Mujer haar run naar de meeste ochtenden. Het is een run die een deel van dezelfde grond beslaat als mijn eigen rennen, dus daar is niet veel jaloers op.
Wat me aantrekt is het gevoel van plezier en de liefde voor hardlopen op de foto's van Susie. Het is iets waar ik me mee kan verhouden en iets dat ik (op dagen dat ik niet ren) wil voelen.
Omdat ik niet naar het hotel ging, was ik niet in staat om een ??hapje te eten voor de start van de race. Ik vroeg vrouw om me een kalkoensandwich op te halen en het klonk geweldig toen ik eraan dacht dat het zich uitstrekt over grind op een parkeerplaats. Ik vroeg haar niet om het mee te nemen, want tegen de tijd dat ze me bij het begin ontmoette, zou het te laat voor me zijn om een ??broodje te sjaalen. Met de helft in mijn zak was de enige vaste brandstof die ik de hele dag had die ene plak pizza. Tussendoor snakte ik over pinda's, friet en Nike Internationalist Hombre hydrateerde. Ik wou dat ik iets wezenlijkers had gevonden op de luchthaven, maar niets leek daar te smakelijk.
Toen mijn vrouw arriveerde, was ik gekalmeerd en was ik echt blij een vertrouwd en liefdevol gezicht te zien. Ik ben dankbaar dat ze er voor mij was (en altijd is).