De weken sinds ik terug ben van vakantie lijken voorbij te zijn gevlogen in een waas van trainingsplannen en Nike Air Pegasus 83 Womens regenachtige runs. Ik denk zelfs dat ik op een week meer trainingsplannen heb geschreven dat ik kilometers heb gereden - een combinatie van verstandig marathonherstel en slecht weer dat samenvalt met veel hardlopers die hun herfstraceplannen regelen.
Nu dat werk een beetje kalmer is en mijn kilometerstand een beetje hoger, was het tijd om een ??plan voor mezelf te schrijven. Mij ??is vaak gevraagd of ik dit najaar nog een marathon doe en dat doe ik niet. Ik heb er lang over nagedacht, maar dat wil ik niet echt.
Trainen voor Edinburgh was geweldig, het ging goed (meestal) en ik bereikte mijn doel in de marathon. Maar ik heb nu niet de drive om het allemaal opnieuw te doen en een paar minuten van mijn marathon tijd nemen motiveert me nu niet echt. Niet op dezelfde manier dat het runnen van een Boston Qualifyer mij motiveerde.Nike Internationalist Heren
Maar ik had wel een doelwit nodig. Iets waardoor ik mijn trainers aantrekte op die dagen dat de lucht grijs was. Ik had begin dit jaar veel plezier gehad aan een halve marathontraining en ik zou graag een beetje sneller gaan dan de 1:41 die ik in Cambridge heb gelopen. Ik ben slechts een paar minuten vrij om de helft van 99 minuten te lopen, en dat is iets waar ik enthousiast over kan worden.
Dus vandaag markeert het begin van een gezamenlijke inspanning om een ??halve marathon van 99 minuten te trainen. Ik ga in oktober weer terug naar Peterborough voor mijn halve marathon. Het is snel en plat, ik ken elke centimeter van de baan en heb mijn gejuich klaarstaan. Er is geen betere plek voor mij om er iets aan te doen.
De race duurt 12 weken. Oorspronkelijk miscountte ik op de kalender en dacht dat vorige week week één van Nike Air Max 95 Mujertraining was. Ik had dinsdag een gemakkelijke 6 mijl afgelegd voordat ik het merkte en het voelde alsof je een uur voor je alarm wakker werd en besefte dat je nog een uur in bed lag.
Elke superheld heeft een oorsprongsverhaal ... je weet wel ... hoe ze zijn geworden wie ze waren. Hoe de ouders van Bruce Wayne voor hem werden gedood en hem in de richting van het bevrijden van Gotham City van misdaad brachten, of hoe Peter Parker werd gebeten door een genetisch veranderde spin in een laboratorium. Eigenlijk hoef je geen superheld te zijn om een ??verhaal over de oorsprong te hebben.
Hier is de mijne: Op een nacht, toen ik aan een scheikundig experiment werkte, stortte een bliksemflits door een raam en morste een bak met chemicali?n over me heen. Versuft schudde ik het van me af en besloot naar huis te gaan. Ik probeerde een www.simadelpulpo.es taxi te markeren, maar die zou niet stoppen. Naarmate het vorderde, besloot ik te jagen nadat het erin slaagde om buitengewoon gemakkelijk in te halen. In de loop van de volgende dagen merkte ik veranderingen in mijn reflexen op, met name mijn SUPERHUMAN snelheid.
In deze podcast spreek ik met Marina Ranger die op het punt staat 500k door Nederland te rennen met haar lopende buddy Lucja Leonard. Een zware uitdaging voor zelfs het beste van het rennen van vriendjes.
In de tweede helft haal ik een paar van mijn Nike Roshe Run Damen geliefde vrienden in de kroeg in, waar we praten over het goede en slechte van het rennen met andere mensen. Misschien hebben we al een biertje gedronken.
De Oakland Raiders en het Oakland Running Festival brengen twee van je favoriete dingen samen: hardlopen en voetbal. In minder dan een maand zal de inaugurele Raiders Nike Air Pegasus 89 Damen Back to Football Run op 14 september naar beneden gaan. Het is een 5k run / wandeling die plaatsvindt de dag voor de Raiders thuisopener bij O.co Coliseum.