De vrouwen voor mij wierpen zich in het donkere, modderige water en de gladde oever aan de andere kant op, dus volgde ik het voorbeeld. Het water was koud, de modder schoot langs mijn dijen en ik glimlachte toen ik mezelf voorstelde als een van de reclameborden van This Girl Can met het bijschrift "Dit is mijn idee van een modderpakket."
De Nottingham-baan was uitdagend: 8k in totaal bestaande uit twee ronden, verschillende watersprongen in elke ronde, een beenzappende scherpe klim naar Nike Air Max 90 Heren Woolaton Hall en enkele knie-diep drassige secties. Dit waren mijn minst favoriete onderdeel. Ik had junioren eerder terug zien lopen, van top tot teen bedekt met modder en ik realiseer me nu hoe het gebeurde. Terwijl je voet de grond induikt, wikkelt de modder zich om je enkel en probeert je tegen te houden. Ga vooruit tot kort voordat je voet wordt losgelaten en je een duik neemt.
Er waren een paar lange flats waar je kon ontspannen en rennen. Ik draaide me om naar een vrouw naast me in onze tweede ronde en zei: "Dit is leuk, niet?" Ze zweeg een paar seconden en leek er serieus over na te denken voordat ze antwoordde: "Ja, ik denk van wel." verslaat zeker een zaterdagmiddag in de supermarkt.
Toen we de finish rechtdoor liepen, draaide een vrouw voor me zich om naar de menigte; haar jonge dochter juichte voor haar mama. Ik Nike Cortez Femme hoop dat het beeld van haar moeder die over de finishstreep van de Nationale Cross Country Championships sprint een blijvend beeld zal zijn. En dat ze weet dat 'meidengroepen' in alle soorten en maten voorkomen, en dat er meer is om naar te streven dan in een popgroep te zijn.
Je weet dat ik dol ben op slimme marketing. Toen ik zag dat Pearl Izumi een nieuwe campagne lanceerde met de tag 'de nadelen van een effici?ntere run', was ik ge?ntrigeerd, heb ik het bekeken en enkele video's bekeken. Het heeft een soort mock-umentry-gevoel, of bijna een Reno 911-stijl (als je je die show herinnert). Het is een grappige manier om onszelf voor de gek te houden ... en daar ben ik helemaal voor.
De meeste hardloopschoenen maken gebruik van een statische offset, terwijl Project E: MOTION een soepeler gevoel levert met een steeds veranderende Nike Air Max 95 Damen hiel-bal-voet-offset over de hele stap. Een eenvoudig, gezond verstandplatform dat zich intu?tief aanpast aan uw lichaam om te ondersteunen hoe u rent.
FASE 1: EERSTE CONTACT: Het maakt niet uit of u een hiel-, middenvoet- of voorvoetaanjager bent, een vloeiende, vloeiende pas begint op het moment van het eerste grondcontact. Het lichaamsgewicht van je lichaam is gecentreerd in de achterste helft van je voet, waar de tussenzool verantwoordelijk is voor het absorberen van de eerste schok.
FASE 2: LADEN: Terwijl u de laadfase ingaat, raken uw hiel, voorvoet en tenen vast en dragen ze gewicht. De voorste helft van Project E: MOTION's middenzool begint geleidelijk te zakken naarmate de voorvoet het grootste deel van je gewicht draagt.
FASE 3: OVERGANG: Het is in Nike Air Pegasus 83 Womens de overgangsfase waar de voordelen van Project E: MOTION echt in het www.hurtadoquesada.es spel komen. Terwijl je onderbeen over de voet draait, wordt je gewicht soepel overgebracht van je hiel en middenvoet naar de voorvoet. Absoluut niets schokkend of abrupt. De voorkant van de tussenzool blijft zachtjes zakken totdat je lichaamsgewicht op de voorvoet is gecentreerd.