Hvad handler en "Om mig" side om? Det lyder som et sjovt spørgsmål p?en måde, ikke? Men p?trods af sin afskedigelse Adidas NEO Damen er det et vigtigt spørgsmål. Din "Om mig" side er en side, der handler om dig! Det er en mere Nike Air Max Tavas Womens personlig side med information end dine andre sider.
Siden "Om mig" skal bruges til at fortælle dine kunder og besøgende om, hvad du gør, og hvorfor du gør, hvad du gør. Dette er din chance for at lade besøgende vide, hvad der motiverede dig til at starte din virksomhed, dele en hobby, der er speciel for dig, og Nike Air Max 90 Womens White bare lade dit publikum lære dig bedre at Adidas Zx 750 Femme kende. Men hvad skal der inkluderes p?din "Om mig" -side? Der er ingen måde at oprette en "Om mig" -side. Men der er et par ting, som du normalt ser p?denne type sider. Nedenfor er en liste over nogle af de vigtigste koncepter at huske og inkluderer, som Nike Air Max 90 Dames Zwart du måske vil medtage p?dine.
KEND din audiens. Inden du begynder at oprette din "Om mig" side, skal du analysere din målgruppe og tænke over, hvem du taler med. Husk, at du ikke prøver at appellere til alle, og at ikke alle vil kunne lide dig eller dit brand. S?fokuser bare p?det, du ved, at din Nike Air Max Classic Bw Femme målgruppe vil vide, og lav en liste over ting, der skal inkluderes.
BRUG UDTALELEDE SOM GODT FAKTA Der er tid til at fokusere p?fakta. Hvis du er udgiver af nyheder eller anden faktuel information, vil du primært inkludere fakta, som folk ønsker eller har brug for at vide. Men p?din "Om mig" -side kan du medtage din personlighed, nogle meninger og andre ting, der appellerer til dit publikum.