Ik heb hier gewezen op een effectieve depressiebehandeling die ik heb geprobeerd - en ik heb veel geprobeerd. Zoals gewoonlijk deel ik dit voor het geval het één persoon helpt. Nadat ze mijn arts had verteld dat het jaren geleden was dat ik vreugde voelde en mijn oude productiviteit, stelde ze Adidas Stan Smith Femme een behandeling met ketamine voor.
Velen van jullie kennen het waarschijnlijk als een clubmedicijn uit de jaren 90, maar de onderzoeken die de werkzaamheid van ketamine voor depressie aantonen, zijn verbluffend en ik was wanhopig genoeg om me normaal te voelen dat ik het probeerde.
Ik ben zeven van de acht infusies en ik voel me meer als mezelf dan in jaren. Het stelt me ??in staat om productief te zijn zonder het geklets in mijn hoofd om me te vertellen dat Asics Gel Lyte 3 Hombre ik aan mijn werk zuig, vreugde voel op deze geweldige plek waar ik naartoe ben verhuisd en om echt te absorberen waar ik het over heb in therapie.
Ik ben bijna klaar met de behandeling, dus ik weet niet hoe het op de lange termijn voor mij zal werken, maar mijn resultaten tussen de infusies zijn tot nu toe zo goed dat ik echt hoopvol ben en boosterinfusies zijn beschikbaar Adidas Zx 750 Womens als ik ze nodig heb .
Ik documenteer het hele proces nu privé om het te verwerken voordat ik uiteindelijk meer over de reis openbaar deel, dus laat het me weten als je nog vragen hebt. Als je het onderzoekt, moet ik toegeven dat het niet goedkoop is, en ik heb het geluk dat ik het kan proberen. Een van mijn vrienden gaat het proberen voor haar eigen behandelingsresistente Nike Air Max Thea Dames depressie, dus het is het voor mij al waard om te delen. Ik weet dat het een beetje controversieel is, dus wees voorzichtig met je opmerkingen.
Ik heb vorig jaar de Manhattan Beach 10K gerund en ik kan er geen samenvatting voor vinden - heb ik er echt geen geschreven? Zo ja, dat is jammer, want ik hou van deze race. Toen ik gisteren naar mijn auto liep, voelde ik me al zo thuis. Als ik deze race twee jaar achter elkaar heb gelopen, voel ik me alsof ik een Nike Air Max 95 Mujer traditie heb in mijn nieuwe thuis.
Soms heb je echt een goede run. Het gebeurt niet altijd, maar als het wel gebeurt, worden we eraan herinnerd waarom we dit doen. ? Dat gebeurde het afgelopen weekend voor mij. Ik was de stad uit en ging verder naar Noord-Californi?, misschien een paar honderd kilometer ten westen van Tahoe. Het regende het grootste deel van de ochtend en ik wachtte Nike Air Pegasus 83 Hombre op een pauze om naar buiten te gaan. ? Toen de eerste dame halverwege de middag haar dutje deed, arriveerde mijn moment. Ik gooide mijn spullen op en liep de deur uit. Ik had niet echt een afstand in gedachten, maar kende een bekende route met een ommekeer bij een waterval.
Het was 4.25 mijl bergafwaarts, wat betekent voor een heen en terug, de achterkant zou allemaal bergopwaarts zijn. Ik heb deze route eerder gedaan, maar met mijn recente 50 mijl-evenement Nike Air Max 90 Homme en mijn benen die sterk herstelden, vlogen de kilometers vrij snel voorbij.