Maak je klaar om de hitte op te voeren. De Badwater Nike Air Max Thea Mujer Ultramarathon begint aanstaande maandag 12 juli. Voor degenen die onbekend zijn met Badwater, het is een Nike Air Max 97 Mujer non-stop loop van 135 mijl (217 km) van Death Valley naar Mt. Whitney, bij temperaturen tot 130F (55c). Badwater heeft de bijnaam 'De zwaarste voet van de wereld' verdiend.
De startlijn is in Badwater, Death Valley, dat de laagste hoogte op het westelijk halfrond markeert op 280 voet (85 m) onder zeeniveau. De race eindigt op de Mt. Whitney Portals op bijna 8.300 voet (2530 m). De badwaterbaan omvat drie bergketens voor een totaal van 13.000 voet (3962 m) van cumulatieve verticale klim en 4.700 voet (1433 m) van cumulatieve afdaling. De portals zijn de trailhead naar de Mt. Whitney-top, het hoogste punt in de aangrenzende Verenigde Staten.
Woorden en cijfers doen nauwelijks recht aan de werkelijke omstandigheden. De beste Nike Air Max 97 Womens beschrijving van de race is, 'buitenaards'. 'S Middags in de hitte van Death Valley is het alsof je een Adidas Superstar Womens volle f?hn in je gezicht hebt. Je oogbollen en sinussen drogen onmiddellijk uit en het epitheel langs je mond begint uiteindelijk af te glijden en weg te pellen.
Concurrenten reizen door plaatsen of monumenten met namen zoals Furnace Creek, Devil's Cornfield, Devil's Golf Course en Stovepipe Wells. Voor een geweldige 3D-rondleiding over de racebaan, klik hier: Badwater in 3D
Ik heb Badwater nu negen keer gedaan, maar het lijkt nooit eenvoudiger te worden (in feite lijkt het moeilijker te worden). Helaas zal ik niet deelnemen aan het evenement van dit jaar, zoals ik oorspronkelijk had gepland, vanwege enkele persoonlijke familiezaken waaraan ik aandacht moet schenken. Ik kom zeker terug volgend jaar.
Veel van mijn vrienden racen dit jaar, sommige voor het eerst! Ik moedig je aan om de actie af te rekenen vanaf zondag 11 juli. De Adidas Superstar Damen Badwater Webcast is het op één na beste ding om live in de woestijn te zijn. Dus pak een kop ijswater, surf verder naar de webcast en bekijk het epische drama van 's werelds zwaarste footrace zich ontvouwen op uw scherm (bij voorkeur vanuit het comfort van een kamer met airconditioning).
De beste wensen voor alle dappere zielen die deelnemen aan de Badwater Ultramarathon 2010. Ook al is het een hete wind, moge het achter je liggen ...
Ik maak regelmatig van de gelegenheid gebruik om mijn sponsors schaamteloos aan te sluiten. De reden dat ik me hier op mijn gemak voel, is omdat ik sterk geloof in hun producten. RoadID is geen uitzondering.
Het is ongelooflijk hoeveel duursporters zonder enige vorm van identificatie in een ambulance of een ziekenhuis-ER belanden. Dit kan allerlei problemen veroorzaken en soms onnodig voorkomen Nike Air Max Tavas Damen of vertragen dat vitale zorg wordt toegediend.
Ik geef toe dat ik mezelf schuldig voel omdat ik geen Nike Cortez Hombre identiteitsbewijs bij me had terwijl ik reed of rende voorafgaand aan mijn betrokkenheid bij RoadID. Eerlijk gezegd heb ik er nooit zoveel over nagedacht. Ik denk dat je dat nooit doet totdat er iets tragisch gebeurt. RoadID gaat over de meest kosteneffectieve beschikbare verzekeringspolis. Het is niet alleen goedkoop, het is gemakkelijk te gebruiken en heeft geen enkele invloed op uw prestaties.
Als u zonder ID rent, fietst, zwemt, surft, peddelt, enz., Neem dan de tijd om RoadID op zijn minst te overwegen. Als er niets anders is, denk er dan over na voor uw dierbaren.
Ga dan naar buiten en sla hard, wetende dat je in de ongelukkige omstandigheid van een ongeval gedekt bent.