Je hebt een moeilijke plek doorgemaakt, je energie is gebot, je benen doen pijn, je hersenen zijn gefrituurd, je tijddoel lijkt weg te glijden en je hebt geen plezier meer. Je bent mijlen verwijderd van het volgende hulppost, maar je hebt al besloten om het te stoppen als je er bent. Elke kleine pijn, pijn en teenstomp bouwt zich op in een dramatisch crescendo. Je repeteert de melodramatische play-by-play die je zal vertellen als je de onvermijdelijke vraag krijgt: "Wat is er gebeurd?". Eindelijk, na wat als een eeuwigheid voelt, hoor je de koe klokken door de bomen en kun je niet wachten om de woorden "Ik ben &% ^ # ING GEREED!" Eruit te fleuren. We zijn er allemaal geweest - wanhopig om de snelste manier te vinden om er een Adidas Zx Flux Donna kogel in te stoppen.
Maak geen definitieve beslissing op het pad. De kans is groot dat als je erin slaagde om helemaal naar het volgende hulppost te komen, hoe vreselijk je je ook voelt, je niet echt doodgaat. Bovendien is er geen regel die vereist dat u uw intenties binnen enkele seconden na aankomst op de hulppost aangeeft. Blijf rustig. Kom naar het hulppost, pak een hapje om te eten, maak je schoenen vast, plak je kramp op, doe een dutje als je tijd hebt! Opnieuw te beoordelen. Bijna elk probleem heeft een oplossing en iedereen bij het hulppost is er om u te helpen het op te lossen. Geef jezelf de kans om je systeem opnieuw op te starten voordat je de stekker eruit trekt.
Leer niet alleen van anderen. Omring jezelf met sterke, positieve mensen. Grijp elke gelegenheid om vrijwilligerswerk te doen bij een hulppost, bemanning of Nike Air Presto Femme tempo een vriend of een totale vreemdeling, en vind een groep geweldige mensen om thuis mee te rennen. Inspireer elkaar. Je zult ontdekken wat mogelijk is en dat je sterker bent dan je ooit had gedacht, wanneer je ondersteunt en jezelf laat ondersteunen door anderen. En het allerbelangrijkste: je zult veel plezier hebben in het proces. Daarom doen we deze gekke sport!
Een van de belangrijkste ingredi?nten om een ??goede atleet in elke sport te zijn, is om een ??sterke kern te hebben. Je hoort vaak mensen praten over het belang van het werken aan je "CORE". Je kunt elke sportschool bezoeken en een CORE-les vinden. Fitnessmagazines en -boeken zijn bedoeld om atleten en algemene fitnessmensen te informeren over de noodzaak om het te ontwikkelen. Maar wat betekent dat? Betekent het dat je twee tot drie keer per week 200 crunches doet? Nike Internationalist Hombre Betekent dit dat je buitensporig veel tijd in een sportschool moet doorbrengen met een reeks gewogen squats, lunges, pushups en planken totdat je niet kunt gaan zitten of je armen optillen?
Het antwoord is nee. Voor alle duidelijkheid: CORE-werk omvat gerichte training van spieren in de buik, het bekken en de rug. Deze spieren zijn onder meer: ??transversale abdominus, de interne en externe obliques, de quadratus lumborum, diafragma, errector spinae en lumbale multifidus.
Hardlopen wordt beschouwd als een high impact sport die repetitief is en vereist dat je alle genoemde spieren gebruikt om op je best te presteren. Of je nu een zware bergbaan of een verharde weg rent, een sterke kern is de sleutel!
Het eerste volledige seizoen dat ik ultramarathons liep, herinner ik me dat ik me zwak voelde in mijn bovenrug en biceps. Het was Nike Air Max 720 Damen de Rucky Chucky 50k in Foresthill, CA en tegen de tijd dat ik de ommekeer bij de Rucky Chucky-rivier raakte, kon ik mezelf nauwelijks meer omhooghouden. Ik worstelde om rechtop te blijven en me te herinneren dat ik de eindstreep gebogen overhield, mijn rugspieren krampen, de heupen strak waren en het voelde alsof ik jaren aan mijn leven had toegevoegd. Mijn armen waren zo moe van mijn poging om de hele race een fles te dragen.