Stowe Pinnacle: als u op zoek bent naar een uitdagende trailrun, heeft deze trail het. Hoewel de Pinnacle zeker niet de hoogste piek in Stowe is, is het een uitdaging. Er zijn hier twee opties: u kunt parkeren bij het hoofdpad op Upper Hollow Road of u hebt toegang tot het pad vanuit Pinnacle Meadows, gelegen aan Upper Pinnacle Road. Het pad vanaf Pinnacle Meadows is korter (~ 0,65 mijl) en is meer een geleidelijke helling totdat de paden samenkomen, terwijl het hoofdpad ongeveer Nike Air Max 90 Mens een mijl is en een steile helling en meer technisch terrein heeft. Het uitzicht vanaf de top is de moeite waard, want je wordt getrakteerd op een panoramisch uitzicht op Mount Mansfield, Camels Hump, het Waterbury Reservoir en de skipistes in Sugarbush. Er is een optie om de Skyline Trail te nemen om ook verbinding te maken met andere pieken, en die routes zijn ook enigszins technisch en uitdagend, maar erg leuk!
Waar te eten, drinken en voorraad aan te slaan: Als u op zoek bent naar lokale ambachtelijke brouwsels, heeft deze stad ze, evenals wat geweldig eten om te combineren met die bieren! Deze stad heeft geen tekort aan ongelooflijke plaatsen om te eten, en het is moeilijk om een ??favoriet te kiezen, maar hier zijn mijn typische go-to-plekken in Stowe.
Doc vijvers: Zonder twijfel mijn favoriete plek om te eten in de stad, Nike Air Max 270 Femme] serveert dit restaurant heerlijk eten, evenals een aantal heerlijke lokale ambachtelijke bieren om ze weg te spoelen. Ze maken ook een gemiddelde milkshake (met een optie om wat drank toe te voegen) voor een heerlijke traktatie na het hardlopen!
Cork: als u op zoek bent naar goede wijn, hoeft u niet verder te zoeken. Deze wijnbar en restaurant biedt een aantal van de beste wijnen die er zijn, met de nadruk op duurzame en natuurlijke wijnen. Ze serveren ook wat heerlijk eten ook! De perfecte manier om te ontspannen na een dag op de paden.
PK-koffie: een geweldige plek om te tanken met een latte en een ontbijtburrito voor of na het hardlopen. Mijn favoriet is de Turmeric Latte met een shot espresso met een Not Your Mother's Grilled Cheese als een snel tussendoortje. Je zult in elk weekend zeker andere trailrunners en mountainbikers Nike Air Max 90 Damen tegenkomen.
Butler's Pantry: de perfecte ontbijt- of brunchplek om te tanken na die trailrun. De Eggs Benedict hier zijn absoluut geweldig, plus ze maken hun koekjes en worst vanaf nul! Al het eten is heerlijk en de service is geweldig. Deze plaats heeft Nike Air Max Thea Mujer de neiging om behoorlijk druk te worden tijdens het weekend, en ik heb gemerkt dat het eerder gaan of wachten tot rond het middaguur minder drukke tijden zijn als je op zoek bent naar een stoel.
Tres Amigos: een geweldige plek als je op zoek bent naar een Vermont-variant op Mexicaans eten. De margarita's en cocktails zijn heerlijk, en ik heb nog geen item op het menu gevonden dat ik nog niet leuk vond! Dit restaurant fungeert ook als een concertlocatie, de Rusty Nail genoemd, en toont lokale acts en enkele meer bekende bands.
De Alchemist: ik heb het gevoel dat een vermelding van Stowe en lokale ambachtelijke brouwsels niks zouden zijn als ik onze beruchte brouwerij in de stad niet zou noemen. De Alchemist bouwde onlangs een nieuwe brouwerij en winkel in Stowe, maar ze produceren al een aantal van de meest populaire bieren. Hun Adidas Zx 700 Dames claim op bekendheid is de Heady Topper, hoewel ze veel heerlijke opties maken. De parkeerplaats is vaak vol en vaak zie je op zaterdagochtend een lijn rond het gebouw lopen. Mensen rijden van over de hele oostkust om een ??paar vier-packs van dit spul te bemachtigen, omdat het alleen wordt verspreid binnen een straal van ongeveer 30 mijl van de brouwerij.