Het weer buiten weerspiegelde mijn humeur, het was grijs, somber en ellendig, de lente was nergens te zien. Ik was net terug van een multi-stage race in Vietnam. Vorige week rende ik bergen op en neer in Vietnam, ik voelde me gelukkig, sterk en vol vastberadenheid. Nu, minder dan Adidas Zx Flux Femme zeven dagen later, leek elke taak naast het binge-kijken naar Netflix en gedachteloos scrollen op mijn telefoon, een monumentale inspanning.
Ik doe al zes jaar ultramarathons, dus ik ben geen onbekende voor de ups en downs van racen en herstellen. Ik had mezelf een paar dagen thuis gegeven om te herstellen van de lange reis en race. Ondanks mijn beste bedoelingen, was ik een week later nog steeds uitgeput en ongemotiveerd. Ik stak contact op via sociale media en vroeg of iemand anders na de race een depressie ervoer, het antwoord was een overweldigende ‘ja.’ Dit gaf me enige troost om te weten dat ik niet de enige was die zulke dieptepunten ervoer na grote races. Dus hoe kunnen we deze periode beter plannen en beheren? Iedereen is anders, maar een paar perspectiefwijzigingen hebben me geholpen om me zo laag te voelen.
Maar ik heb Nike Air Max Thea Womens ook geen fouten gemaakt en heb daar de vruchten van plukt - mijn kracht, behendigheid en snelheid voelen op plaatsen die zo verbluffend zijn in alle opzichten dat ik er van zou kunnen huilen - maar op deze dagen huil ik niet . Ik voel een pure onbezwaarde stoke die een gemakkelijke glimlach op mijn gezicht brengt en een eenvoudige vreugde en vrijheid voor mijn geest. Op die momenten is mijn leven compleet.
Hardlopen is er al 30 jaar voor mij ... en de kosten om de vereiste fitheid te behouden is een prijs die ik nederig blijf betalen.