Het kostte ongelooflijke energie om mijn fantasie te behouden. Ik begon te rennen om te vergeten: als ik constant in Nike Internationalist Damenbeweging was, als ik constant uitgeput was, hoefde ik niet na te denken over wat er was gebeurd. Ik kon het op afstand houden - en ik kreeg tonnen positieve feedback voor mijn nieuwe gevoel van in de steek laten en een aanzienlijk kleiner beeld van mijn dansleraren - "je hebt echt iets gevonden in de zomer," zeiden ze. Ik slaagde - en alle stukjes moesten zo lang mogelijk op hun plek blijven zodat mijn dunne verstand niet brak.
Mijn lichaam had echter andere idee?n. Na bijna twee jaar van constant duwen en steeds toenemende activiteiten, raakte ik gewond. Op een vreemde manier was het een opluchting - ik had een excuus om te stoppen. Meestal was het echter verschrikkelijk en frustrerend. Ik was net Buttercup geworden in "The Princess Bride", waar haar enige vreugde was in haar dagelijkse rit, mijn enige vreugde was in mijn Nike Cortez Damen dagelijkse run - de enige plek waar ik mijn emoties kon voelen of zelfs begon te verwerken betekenis van mijn aanval. Nu was dat coping-mechanisme weggehaald en moest ik opnieuw omgaan met genezing en mijn emoties.
Het proces is een aantal jaren niet goed verlopen. Ik heb eindelijk een persoonlijk hardloopverbod ingesteld - zolang ik aan het dansen was, mocht ik niet rennen. Ik gaf mezelf de schuld, dus het leek een passende straf - rennen had me in een situatie gebracht waarin ik was verkracht, en toen had ik me gewond en bijna weerhield me om door te gaan met dansen, dus daarom kon het geen onderdeel meer zijn van mijn leven.
Ik ben afgestudeerd aan de universiteit, ben gaan dansen in San Francisco en heb het verbod nog steeds gehandhaafd: hardlopen was niet toegestaan. Ik zou willen zeggen dat ik niet meer werd aangevallen, Nike Air Max 2017 Mujer maar net als veel overlevenden, heb ik herhaaldelijk slachtoffer gemaakt door mensen die ik kende. Door reflectie, goede vrienden en korte therapie heb ik een manier gevonden om weer in beweging te genieten, een manier om van mijn lichaam te houden als danser. Ik begon met een vriend in de Marin Headlands te wandelen en alleen - ik wou dat ik over de bochtige paden rende.
En toen verliet ik de dans. Hoewel het plotseling leek, was het een geleidelijk dunner wordende relatie die eindigde in een uitvoering van een werk dat gedeeltelijk op mijn aanval was gebaseerd -Nike Air Max 90 Damen ik deed niet wat ik moest doen. Bevrijd van de reden voor het verbod begon ik weer te rennen.
In het begin was het deels gebaseerd op angst - wanneer je je leven en je identiteit hebt gewijd aan een bepaalde lichamelijkheid op een elite-niveau, is het achterlaten alsof Nike Air Max 95 Womens je een deel van jezelf laat sterven - je weet dat je nooit helemaal “ het terug.
Geleidelijk, hoe meer ik rende, hoe meer ik dacht. Steeds langere runs leiden me door mijn pijn bij het verlaten van de dans en gaven me ruimte om te verwerken. En wanneer hardlopen moeilijk werd, herinnerde ik me hoe mijn ervaringen werden verkracht - de manier waarop het mijn wereld uit elkaar had gescheurd en de manier waarop ik de andere kant had bereikt, de manier waarop ik nog steeds bezig was en mijn leven opbouwde - en ik zou dieper graven en mezelf de heuvel op duwen.
Ik www.innenstadtmusik.de wou dat ik kon zeggen dat rennen de remedie was - het was maar een deel. Toen ik aan de graduate school begon, realiseerde ik me dat elke run over verkrachting ging, dat elke race een strijd in mijn hoofd was om mijn eerdere pijn te gebruiken om mijn huidige fysieke ongemak te overwinnen toen ik duwde (en viel!) In trailrunning en trailhelft -marathons en relais. Ik begon die momenten te vrezen - en zij waren de enige waarin ik een probleem volledig kon oplossen dat ik nog steeds niet echt had verwerkt.
Ik begon eindelijk met evidence-based therapie in het voorjaar van 2017, zeven jaar na mijn aanval. Rond dezelfde tijd stopte ik met het dragen van een horloge terwijl ik rende en koos ervoor om naar mijn lichaam te luisteren. Beginnend met de halve marathon van The Rattlesnake Ridge trail op mijn 27e verjaardag, bedacht ik Nike Air Presto Femme een lopende mantra: als je geen plezier hebt, verander dan wat je doet. Ik gebruikte het om mijn ervaring te volgen: heb ik gepusht omdat ik me goed voelde? Vond ik de uitdaging leuk? Had ik extra brandstof nodig om de volgende kilometers te maken en ervan te genieten? Had ik zin om over die rotsen te springen of begon ik moe te worden en voorzichtiger te zijn?
Hoe meer trainingen en races ik hiermee deed, hoe mooier loopervaringen ik begon te hebben. Elke run, elke race, werd een kans om niet fitter te zijn, niet te vergeten, niet te ontsnappen, niet “niet te denken”, niet om pijn te verwerken, maar om het wonder te ervaren van het zijn van een mens die in staat is om door te gaan geweldige ruimtes en gewone.