Er zijn veel redenen waarom het moeilijk kan zijn om de deur uit te gaan. Het is handig om te weten dat iedereen * zich zo nu en dan zo voelt. Trainen voor elk doel omvat een reeks prachtige en vreselijke runs waarvan de meesten zich ergens in het midden voelen. Net als het eten van chocolade (voeg hier je favoriete voedsel in) klinkt het in theorie Nike Air Max Command Hombre elke dag geweldig en is het waarschijnlijk zelfs in het begin, echt verplicht zijn om elke dag chocolade te eten zou niet zo leuk zijn. Meestal zou het waarschijnlijk goed smaken en op sommige dagen zou het zelfs geweldig zijn, maar er zouden ook dagen zijn dat je gewoon geen chocolade meer wilt eten. Rennen - eigenlijk alles! - is hetzelfde. Aangezien er dagen zullen zijn, is het moeilijk om jezelf naar buiten te brengen, hier zijn enkele tips om je training te krijgen op die dagen waar je gewoon geen zin in hebt:
Gebruik zware weersomstandigheden om het jezelf moeilijk te maken. Als het koud, donker, regent en / of winderig is, kan het moeilijk zijn om enthousiast te worden over naar buiten gaan om te trainen. Ik dring er bij mijn atleten op aan om er toch uit te komen en niet omdat ik gemeen ben.
Reden # 1: Op de dag van Nike Air Max 90 Mujer de race is het weer een belangrijke factor waar we geen controle over hebben. Als je gewend bent geraakt aan hardlopen in ongunstige omstandigheden, loop je veel meer kans om sterk Nike Air Force 1 Dames te rennen op een racedag dan wanneer je die dagen vrij hebt genomen of binnen bent gebleven - beide omdat de omstandigheden je mentaal niet zoveel storen en fysiek meer consistent met uw trainingsprogramma.
Er gaat niets boven puppy knuffelen terwijl je een dutje doet na een goede run. Reden # 2: Denk na over hoe moeilijk je het hebt om je training te doen terwijl de meeste anderen een vrije dag zouden nemen. Niets is motiverender dan een harde kern voelen, wetende dat je aan het trainen bent terwijl je concurrentie dat waarschijnlijk niet is. Let in naam van interessant, niet-wetenschappelijk onderzoek op het verschil tussen het aantal mensen op populaire Adidas Zx Flux Womens hardlooplocatie Green Lake, in Seattle - of je lokale hardloopplek - op dagen met goed of slecht weer.
Lange dag? Je zult je beter voelen als je gaat hardlopen. Wil je op Nike Air Max 270 Womens de bank liggen met een goed boek, de nieuwste aflevering van The Good Place bekijken of een dutje doen? Alles behalve rennen omdat je zoooo moe bent, toch? Fout! Je moet je training niet alleen vanuit fysiologisch (en doelgericht) oogpunt volgen, maar je zult je daarna vaak beter voelen. Probeer het en ontdek het zelf!
In een gerelateerde notitie, als je merkt dat je avonden van je afkomen, kan het plannen van een tijdblok voor je training in je dagelijkse agenda het gemakkelijker maken. Wetende dat dit je tijd is, kan een grote motivator zijn en je zult je ook de rest van de avond beter voelen.
Breek de training in kleinere stukjes. Vermoeidheid door een zware trainingsbelasting en / of hoge stressdag kan het moeilijk maken om gemotiveerd te raken om de deur uit te gaan. Ik vertel mijn atleten altijd om 10-15 minuten te gaan Nike Air Max 2017 Damen zonder meer van dat te verwachten. Als ze zich na die tijd slecht voelen, draai je dan om en ga naar huis - geen schuldgevoel. Meestal tegen die tijd zijn ze opgewarmd en voelen ze zich goed, zo niet goed. Meestal doen ze uiteindelijk de hele run, vergetend dat ze hadden overwogen het niet te doen. Voor de tijden die niet gebeuren, hebben ze op korte termijn gekregen wat een paar kleine aerobe voordelen betekent terwijl ze hun lichaam nog de rust geven die het duidelijk nodig heeft.