Gisteravond ging ik voor mijn eerste sportmassage en ik was een beetje nerveus over de ervaring. Niet het meenemen van kleren voor een vreemd deel ervan, dat stoorde me niet. Wat me stoorde was de mogelijkheid om een ??andere persoon toe te voegen aan de lijst met mensen die ik betaal om me af te vertellen. Tot nu toe zijn mijn tandarts, kapper en gezichtsbeoefenaar de enige drie mensen die me alles kunnen vertellen over mijn tekortkomingen als mens Adidas Nmd Femme]vanwege mijn onvermogen om meer water te drinken, flossen, niet meer mijn haar rechttrekken en ervoor worden betaald. Ik wilde echt geen £ 45-sessie toevoegen met de opdracht om meer uit te breiden naar mijn reguliere uitgaven.
Maar ik hoefde me geen zorgen te maken. Mijn masseuer was stevig maar zachtaardig tegen me - vertelde me dat ik duidelijk genoeg water drink en in goede conditie ben. Hoera. De massage zelf was leuker dan ik had verwacht. Er was alleen een beetje pijn dat aan pijn grenst, het meeste was best aardig en ontspannend.
De eerste trainingsweek is nu voltooid (hoera) en volgens het schema moet ik dezelfde kilometerstand herhalen voor week 2 (2 mijl, 5 mijl en 6 mijl). Dat zou vrij eenvoudig moeten zijn, toch? Fout. Er zijn deze week twee hindernissen. Ten eerste worden de 5 mijl die vorige week een ‘Tempo Run’ was, Nike Internationalist Herren voor week 2 ‘Speedwork’. Dit klinkt heel eng. Tijdens de 5-mijl rennen, moet ik 1600m rennen met een snelheid van 8min 51Nike Roshe Run Damen sec per mijl ... twee keer ... met slechts een 800m jog tussen de twee. Ten tweede heeft het Met Office een waarschuwing afgegeven dat er waarschijnlijk een hittegolf gaat komen deze week. Geen ideale omstandigheden voor een rit van 6 mijl. Een ding dat ik deze week heb geleerd, is dat niet diamanten, maar bomen de beste vriend van een jogger zijn. Op een zeer warme dag, zoals degene die ik trotseerde voor mijn 6-mijl-run op zaterdag, is het een goed idee om veel vloeistoffen te drinken. Maar dit leidt onvermijdelijk tot het nodig hebben van de wc. Godzijdank voor de overvloed aan folliage, struiken en struiken in Wimbledon - ze hebben mijn bescheidenheid bij verschillende gelegenheden gered. Niet alleen dat, maar Nike Air Max 90 Heren door het bos lopen op de gemeenschappelijke houdt de zon uit. Hoera voor bomen.
Ik ben behoorlijk opgewonden om dit met Nike Internationalist Hombre je te delen. Ik ren veel kilometers ... maar ik eet niet noodzakelijkerwijs 'gezond'. Het is iets waar ik me meer bewust van ben geworden door berichten van collega-bloggers. Toen ik door NatureBox werd gevraagd of ik interesse had om hun product uit te proberen, trok het meteen mijn aandacht. Hun missie is om JIJ gezonder te laten eten en dat is iets waar ik hulp bij nodig heb. Ik train voor mijn eerste 50 mijlrace aan het einde van het jaar en drink een cola om 15:00 uur. omdat ik "crash" niet gezond is en de oorzaak niet helpt. Zoals je kunt zien, is dit een perfecte gelegenheid voor mij om mijn snackgewoonten te verbeteren.
NatureBox helpt u gezonder te eten zonder dat u uw eetgewoonten hoeft te veranderen. We Nike Air Max 97 Damen richten ons op snacks omdat dat de gemakkelijkste gewoonte is om te veranderen.
Elk NatureBox-artikel is zorgvuldig Nike Air Max Zero Womens geproduceerd en goedgekeurd door een voedingsdeskundige. Alles in uw NatureBox is vrij van schuldgevoel, zodat u zich goed kunt voelen over wat u eet.
Voor elke verzonden NatureBox helpen we samen om de hongerigen te voeden. NatureBox doneert één maaltijd voor elke doos om de meer dan 14 miljoen kinderen in Amerika die honger lijden te voeden. Wij geloven in goed doen en goed eten.