Vandaag volgde ik echter in de voetsporen van een lopende legende. Mijn zus had me zo vriendelijk geboekt om een ??klim naar de top van de Sydney Harbour Bridge te maken. Het is een tocht van drie uur over de 'grootste brug met één boog ter Nike Air Max 90 Mujer wereld' op een zeer warme dag. Goed gedaan, ik was mijn marathonbenen aan het inpakken.
Bij de receptie hebben ze foto's van Nike Air Max 97 Womens verschillende beroemdheden die de brug hebben beklommen, waaronder Kylie, Nicole Kidnan, Matt Damon en Prins Harry. Dan Olympi?rs Torvell en Dean. Maar degene waar ik het meest van onder de indruk was, was de legende ‘The Boss’ Bruce Springstein. OK, hij heeft misschien geen marathon gewonnen, maar hij heeft wel het grootste hardlooplied ooit geschreven.
Dus de klim was behoorlijk geweldig. Het is echt hoog, je kunt bijna helemaal terug naar het Verenigd Koninkrijk zien (het ziet er nogal regenachtig uit - sorry daarvoor) en ik kan nu Sydney Harbour Bridge toevoegen aan de lijst met dingen die, wanneer ze op televisie komen, ik kan zeggen ' Daar heb ik op gestaan ??'.
Om weer aan het hardlopen te komen, gaf Nike Internationalist Womens een badass-marathonloper me twee voordelen ten opzichte van mijn medeklimmer. Eerst het voor de hand liggende: ik was fit genoeg om erop te klimmen en rond te kijken in plaats van me zorgen te maken over een hartaanval. Ten tweede: ik heb veel ervaring met het dragen van nerdy outfits tijdens het zweten en dan iemand mijn foto laten nemen zodat de jumpsuits die je moet dragen geen probleem voor mij waren.
Het lijkt erop dat het zo lang geleden was, maar de zaterdag voor de Marathon van Boston rende ik en finishte mijn tweede 50 mijl ultra in Noord-Californi? aan de Lake Sonoma 50. Ik rende met een goede vriend, Chris. We hebben ook de NFEC 50 afgelopen december samen gerund en wisten dat ik in goed gezelschap zou zijn. Ik probeerde me te kwalificeren voor de Westelijke Staten 100, waarvoor een finish van minder dan 11 uur nodig Nike Air Max 270 Femme zou zijn. Het was een "ONBELEMMENDE" koers met 10.500 ′ hoogtewinst (en evenveel verlies).
Ongeveer zo onofficieel als het maar kan zijn, verzamelden we bij de start, de RD zei een paar woorden en het publiek rende gewoon weg. Ik denk niet eens dat ik een "Go!" Hoorde
We begonnen in een comfortabel tempo en de energie was duidelijk hoog, zoals typisch is bij de meeste races. Ergens rond kilometer 8 begon ik te voelen alsof mijn voet in de beginfase was van het ontwikkelen van een blaar aan mijn linker voorvoet, in het middengebied. NIET GOED met 40 mijl te gaan.
Ik had een drop-bag bij het mijl 12 (en 38) hulppost met een paar wegschoenen. Ik moest een beslissing nemen: overschakelen op raceschoenen of me aan Adidas Zx Flux Dames mijn trailschoenen houden? Hoe dan ook, het zou er een zijn waaraan ik me zou moeten binden. Ik merkte dat mijn voet op de Nike Air Max 90 Femme afdaling leek te glijden, dus besloot ik om bij de trailschoenen te blijven, de veters aan te spannen en hoop.
Een paar mijl binnen en ik merkte een verschil. Mijn voet was stabieler en het leek niet erger te worden. Tot nu toe, zo goed, maar niet eens in de buurt om te worden gedaan met dit avontuur.
De cursus was absoluut prachtig. Het kostte ons om prachtige uitzichten te zien en naar beneden om door en over rivierovergangen te rennen. De geesten waren nog steeds hoog.