Daarnaast heeft het constante beuken op beton en keien de afgelopen jaren tot twee kleine verwondingen geleid. Het was tijd om een ??beetje grasachtig te vinden.
Goede zwembaden zijn schaars in Londen. Voor een beginnende zwemmer is dit het ‘schoolstroomgebied’ van huiszoekingen - het moet dicht genoeg bij een zwembad zijn dat je met nat haar thuis kunt komen voordat hypothermie begint.
Eindelijk fietsen. Vreemd genoeg is het wonen als fietser niet minder dan 2,5 km van je kantoor. Nike-Air-Max-95-Damen-c-79_80.html De tijd die het kost om te fietsen versus de tijd die nodig is om al je spullen aan te trekken, is gewoon niet duurzaam. Ik had een langere aanloop nodig. En daarmee wordt alleen rekening gehouden met de locatie voordat u overweegt of u ergens uw fiets kunt plaatsen.
Helaas is er nog geen zoekprogramma voor onroerend goed voor wannabe-triatleten met een klein huurbudget dat gewoon ergens wil wonen waar ze in rust tussen de trainingssessie wat pasta kunnen koken. Maar als dat het geval zou zijn, zou ik het optreden waarschijnlijk krijgen als expert van presentator / bewoner van onroerend goed (terzijde, in mijn verleden was ik bewoner van onroerend goed voor een tijdschrift) omdat ik deze heilige grond had gevonden.
In december verhuisde ik naar Tuffnell Park te veel "waar is dat" van iedereen die niet ten noorden van King's Cross Nike Free 5.0 Mujer op de zwarte buislijn gaat. Het heeft de trifecta van dicht bij Hampstead Heath zijn voor off-road runs, 8 km van mijn kantoor voor een ochtend bergafwaarts en 's avonds bergafwaarts fiets pendelen, en dicht bij een geschikt zwembad evenals een lido en open water zwemplek voor de zomer.
Ik ben blij met een nieuwe sub-4 marathon en ben verbaasd dat ik persoonlijk een "zware" race kan hebben en nog steeds zo ver vooruit ben van waar ik begon (mijn eerste marathon was meer dan 5 uur). Het is ver verwijderd van mijn sub 3:30 doel en 10 minuten langzamer dan mijn PR, maar ik reed bijna 19 mijl op vermoeide benen na mijl 7. Sommige dagen heb je het gewoon niet en ik wist het al vroeg. Ik had graag het verbazingwekkende tempo nog een paar mijl langer willen volhouden en mijn kilometers in de lage 9s willen houden, dat zou me op zijn minst Nike Air Max 97 Donna in een positie voor een PR hebben gebracht, maar ik weet voor een FEIT dat ik niet had kunnen hebben ren deze race sneller dan ik deed ... op deze specifieke dag. Als Emz er niet was geweest, had ik veel meer gelopen en mezelf in elkaar geslagen ... het zou me gemakkelijk 15-20 minuten extra hebben gekost om te eindigen als ze er niet was.
Zoals je kunt zien in de onderstaande foto's, genomen seconden nadat we de finishlijn van RunWestin Concierge Chris Heuisler hadden overschreden, glimlachten we op ons gezicht en ik voel me vereerd dat ik 26.2 heb gelopen met een geweldige vriend.
Staat u mij alstublieft deze #toosmallofaspace toe bedankt aan een van de meest opvallende mensen die ik ben tegengekomen in de lopende gemeenschap. Er waren zoveel prachtige momenten die zijn gebeurd en ik wou dat ik je elke kleine grap of grappig Nike Air Max Command Mens verhaal kon vertellen of over alle geweldige lopende en niet-lopende gesprekken die we hadden. Het was een weekend dat ik nooit zal vergeten en het was een eer en een voorrecht om mijn 20e marathon te lopen met een hardlooppictogram. Ik ben vernederd bij de gelegenheid en voor altijd dankbaar voor alles wat ze afgelopen weekend voor me heeft gedaan. Ze is net zo inspirerend en geweldig in persoon als ze is op de interwebs ... eigenlijk, meer. #allthehugs #allthethankyous