Met een beetje meer ervaring weet ik nu dat de pot vaseline helemaal niet nodig is, maar wat ik niet zonder kan, is een fatsoenlijke fietsbroek. Denk verder dan de mode-razernij uit de jaren 90, ik heb het over degenen met een mooie gevoerde zeem (uitgesproken als "zeemlap", zoals "jammy") erin gestikt.
Veel nieuwe fietsers wanhopen bij het idee om ze te dragen en het is niet te ontkomen aan het feit dat de eerste keer dat je ze Nike Air Max 2017 Mujer aantrekt, het voelt alsof er een korst van een dik gesneden volkorenbrood in je korte broek zit. Maar als je denkt dat dat ongemakkelijk is, probeer dan meer dan 2 uur te rijden zonder een paar: je vrouwentuin zal bloeien in zwart en blauw, of de vruchten van je mannelijke boomgaard overrijp en gekneusd. Wie voelt zich nu ongemakkelijk?
Ik weet dat je die professionele triatleten een ironman zult zien winnen in niets anders dan een flinterdunne tri-suit; dit heeft me altijd verbijsterd, om eerlijk te zijn. Ik kan alleen maar aannemen dat hun zadels zijn genaaid van de delicate onderbuik van een centaur en samen zijn geweven met fee?nstof; dat, of hun onderstel ondergaat een zekere mate van "compromis" tijdens een fietstocht van 112 mijl. We zijn gewoon stervelingen die daar gewoon meer bescherming nodig hebben.
Kijk eens naar Nike Air Max 90 Donna de wielrenners: zo hard als nagels maar nooit gemzen. Wanneer David Brailsford het heeft over marginale winsten, verwijst hij ook naar die extra paar millimeter watten in de korte broek van zijn atleten, en de besparingen die hij op zijn Savlon-rekening verdient.
Er zijn verschillende stijlen beschikbaar: voor mannen, voor vrouwen, slabbetjes (zoals bretels maar gezelliger), geen slabbetjes (gemakkelijker voor toiletreizen), baggy's (voor mountainbikers of verlegen mensen), of degenen met rokken bevestigd (alsjeblieft niet ). Ze hebben allemaal hetzelfde doel: uw interface tevreden houden. Zodra je je paar hebt gekozen, ben je klaar om te gaan.
Maar één ding: laat je broek thuis. Fietsen is zojuist toegevoegd aan je lijst met knickerless recreatieve activiteiten, omdat de naden van je ondergoed alleen maar het risico op schuren Adidas Zx 750 Womens vergroten. Plots kun je met een klein beetje zeem in het gezicht van de conventie vliegen en rond paraderen zonder je kleintjes aan. Hoe bevrijdend? Dit beperkt het dragen van je set tot een strikt waspatroon / wasbeurt, maar ik denk dat het de moeite waard is.
Als dat alles je niet heeft overtuigd, laat me je met een laatste punt achterlaten. Een Europese richtlijn, bekend als "Chamois Time", dicteert dat elke tijd doorgebracht in fietsset telt als tijd doorgebracht op de fiets. Vandaag heb ik bijvoorbeeld 4 en een half uur op mijn fiets gereden. Sindsdien heb ik geluncht, een koffie gedronken en dit geschreven, allemaal in mijn korte broek: dat is weer een uur gratis trainen! Ik laat je daar over nadenken terwijl ik ga wassen.
Gisteren was het een jaar verjaardag van de tragische gebeurtenissen die plaatsvonden op de Adidas Stan Smith Dames Boston Marathon. Social media kwamen volledig van kracht met liefde, ondersteuning, verhalen, foto's van georganiseerde runs en blogposts.
Ik werd eraan herinnerd hoe de hardloopgemeenschap in kracht samen kan staan ??en zich als één kan verenigen. Ik zeg het altijd en totdat ik ongelijk heb bewezen, zal ik dat blijven doen: deze community is geweldig en ik voel me vereerd er deel van uit te maken.
Later op de dag begonnen rapporten over rugzakken en vage individuen in mijn feed te sluipen. Ik begon dat ongemakkelijke gevoel te krijgen dat we een jaar geleden voelden. Gedachten over 'waarom' dat nooit echt iets beantwoordt.
Terwijl het verhaal zich ontwikkelde, werden afbeeldingen gedeeld van rugzakken die alleen in een lege straat zaten en nog steeds foto's van een griezelig uitziende man die in handboeien werd weggehaald. Nike Air Max Command Dames Ik begon te denken aan vrienden die de race op maandag renden: Linzie, Dani ... vrienden die het vorig jaar liepen: Lisa, Larissa ... en toen begon ik natuurlijk te denken: wat als ik dit jaar zou gaan rennen?
Die bleef een tijdje hangen. Ik begon heen en weer te gaan in mijn gedachten over zou ik het nog steeds uitvoeren? Natuurlijk. Zou ik mijn dochter en vrouw daar willen hebben? Waarschijnlijk niet. Maar waarom is het dan veilig voor mij om te rennen en zij niet te juichen? Heeft geen zin. Dit zou mijn moment zijn. Dit zou mijn triomfantelijke race zijn na een zuurverdiende eerste BQ. Ze zouden er moeten zijn. Maar is het veilig? Als ik hun veiligheid niet wil riskeren, waarom zou ik dan de mijne riskeren? Heeft nog steeds geen zin. Is een enkele race de moeite waard dat mijn dochter zonder vader is? Nooit. Maar we zijn sterk. We volharden. Het is riskant om in een auto of vliegtuig te stappen, maar dat doen we. Dit is anders. Is het? Ik weet het niet.
Ik zou willen vluchten. Ik weet niet zeker hoe Wifey zich zou voelen. De First Lady vroeg me “papa, rent hard?” Zoals ze dat voor de meeste races doet. (Maar het wordt snel gevolgd door "papa, loopt het langzaam?").
Er is hier geen antwoord. Deze post zal niet bij mij eindigen met iets profetisch dat iedereen een goed gevoel geeft. Dat zal het niet doen, omdat ik niet kan nadenken over wat ik in die situatie zou doen.
Het enige dat ik kan zeggen is dat ik hoop en het allerbeste wens voor de hardlopers, vrijwilligers, supporters, veiligheid en personeel. Liefde, gejuich, knuffels Nike Air Max Command Herren en alle snelle vibes voor die racen, rennen en wandelen.