“We zeiden dat het project pas zou zijn voltooid als we het hadden verzameld en gemeten hoe we het hebben gedaan. Een jaar later verzamelden we de gegevens en werkten we samen met Utah Clean Energy [, nog een non-profit] om de boodschap met een breed publiek te delen. Ik organiseerde presentaties en seminars in Salt Lake City, in Adidas Zx 700 Damen klaslokalen en waar ik werk aan het betaalbaar bouwen van dit type huis, 'zei Campbell. Na een presentatie zei een ontwikkelaar tegen Campbell dat ze niet wisten dat dit kosteneffectief kon worden gedaan en dat er een Nike Air Force 1 Dames markt voor was. Nu, het bedrijf van de ontwikkelaar, Living Zenith, bouwt alleen net-positieve gemeenschappen op, met behulp van de principes van Campbell's huis. Sindsdien hebben de Campbells dit huis in Salt Lake City verkocht, een bestaand huis in het nabijgelegen Park City gekocht en zijn ze bezig hun huis in Park City om te bouwen tot netto positief.
In de loop der jaren heeft Campbell een ton gereisd en vond het geweldig, maar hij is ook meer gemigreerd naar lokale uithoudingsactiviteiten. “Atleten moeten ons allemaal afvragen: hoe doe ik nog steeds de dingen waar ik van hou en probeer ik het meer lokaal te Nike Air Max 90 Dames doen? We hebben een ongelooflijk grote voetafdruk wanneer we rondreizen. Het was leuk om me te concentreren op dingen in de staat Utah, 'zei Campbell. “Het is leuk om mijn omgeving en achtertuin beter te leren kennen. We hoeven niet altijd vele uren te reizen om een ??avontuur te beleven. "
Alle wegen leiden naar Chamonix, Frankrijk. Zo voelt het tenminste deze week. We zijn diep ingegaan op alle dingen UTMB, en dat betekent zusterraces TDS, OCC en CCC ook. De IAU 50k Wereldkampioenschappen en The Rut vonden deze week ook plaats. Dag van de Arbeid hier in de VS duwde ons van onze normale maandag tijdlijn, en we hadden die extra tijd nodig voor de grote column van deze week.
Laten we deze chronologisch nemen. De 11e editie van TDS duwde een nieuwe koers uit, een die ging 145k (90 mijl) en met 9.100 meter (29.850 voet) Nike Air Max 90 Damen hoogtevermeerdering. De midweek race begon om 4 uur 's ochtends, liep door de dag en de leiders eindigden toen in het donker.
Pablo Villa (Spanje) ontsnapte aan vroege leider Dmitry Mityaev (Rusland) om te winnen in 18:03, een voorsprong van 13 minuten op de tweede plaats. Mityaev weet nog dat hij een jaar geleden in deze wedstrijd als derde werd ge?indigd als onderdeel van een gedenkwaardige jacht voor drie man.
2016 UTMB-winnaar Ludovic Pommeret (Frankrijk) rukte door het veld om als derde te eindigen in 18:37.
Diepere resultaten waren de vierde plaats Hallvard Schj?lberg (Noorwegen) in 18:45 en de 10e plaats Tofol Castanyer (Spanje) in 19:39.
Drops omvatten Pere Aurell (Spanje), Jimmy Elam (VS), Jordi Gamito (Spanje) en Ryan Sandes (Zuid-Afrika).
Vorig jaar vocht Audrey Tanguy (Frankrijk) een uitdaging van Rory Bosio aan om TDS te Nike Air Max Command Femme winnen. Dit jaar deed Tanguy hetzelfde tegen Hillary Allen (VS). Tanguy eindigde in 21: 36 - meer dan vijf uur langzamer dan op de kortere koers van vorig jaar - en Allen eindigde in 21:52. Kathrin G?tz (Zwitserland) werd derde in 23:46 en kreeg hier enige aflossing op de DNF van vorig jaar.