Je vriend in hardloopclub kan vijf keer per week zijn voor hun halve marathon, terwijl je er maar drie beheert, maar je loopt verschillende Adidas Superstar Donna passen en vindt ze gemakkelijker of moeilijker dan elkaar.
We denken graag dat hardlopen eerlijk is en beloont degenen die zich inzetten om te trainen. En dat doet het ook, voor particulieren. Als u uw kilometers verstandig verhoogt en consequent traint, wordt u beter dan u was. Maar je hoeft niet per se sneller te zijn dan een ander omdat je meer kilometers hebt gemaakt.
We hebben allemaal verschillende geschiedenis van training en blessures, verschillende hoeveelheden tijd om te trainen en we zijn op verschillende niveaus van fitness. Waarom zou gewoon hetzelfde wekelijkse aantal kilometers hetzelfde raceresultaat opleveren?
Toen ik opnieuw begon te trainen nadat ik mijn zoon had, wist ik dat ik niet zoveel tijd had om te trainen als ik ooit deed. Ik doe niet zoveel kilometers of zoveel runs als ik ooit deed, maar weet je wat?Nike Air Max 2017 Femme Vorige maand liep ik een 10k PB en Nike Air Vapormax Donna dit najaar ben ik van plan hetzelfde te doen bij de halve marathon. Geen andere magische nummers dan die in de finishklok.
Toen ik voor mijn eerste run vertrok, had ik geen vast doel voor ogen. Ik had niet verwacht dat ik een hardloper zou worden of een finishlijn zou overschrijden, ik wilde gewoon een manier vinden om de destructieve lus te dempen die herhaald in mijn hoofd speelde. Rennen was verschrikkelijk op de best mogelijke manier. Het deed zoveel pijn dat ik geen tijd had om te ontleden wat ik niet met mijn leven deed. Het gaf me een manier om te voelen wanneer het verdriet waarmee ik leefde nadat mijn broer stierf zo enorm was dat ik helemaal niets voelde. Rennen gaf me een manier om mijn ene voet voor de andere te zetten op een moment dat ik zo diep in de schaamtegrot was dat ik niet Nike Air Vapormax Dames wist hoe ik eruit moest komen.
Ik Adidas Gazelle Damesben nooit een atletisch persoon geweest. Rennen is nog steeds iets waar ik behoorlijk vreselijk in ben. Ik denk dat ik twee keer zo hard werk om half zo goed te zijn als sommige van de stoute dames die ik mijn vrienden mag noemen. Maar ik ren niet omdat ik er goed in ben of omdat het vanzelf komt. Ik hou van de uitdaging. Ik hou van wat hardlopen me over het leven heeft geleerd. En ik hou echt, echt van hoe hardlopen me helpt buiten mijn comfortzone te stappen en vertrouwen te nemen als ik ge?ntimideerd ben of bang ben om te falen.
Ik weet hoe moeilijk het kan zijn om die eerste stap te zetten voor iedereen die een pijnlijke relatie heeft met actief worden. Dat was ik. Maar iedereen kan een hardloper worden. IEDEREEN. Het enige dat pijnlijker is dan die eerste 8 weken is stoppen. Stoppen is altijd een optie en het is niet Nike Internationalist Damen eenvoudiger. Maar daar zullen we volgende week over praten. Deze week draait het allemaal om elkaar leren kennen.
Ik heb de titel misschien iets overdreven, maar er is veel op deze pagina over hardlopen tijdens en na de zwangerschap. Het is een compilatie van alle berichten die ik de afgelopen jaren voor mij heb geschreven en geschreven. Ik denk dat nu ik klaar ben met borstvoeding geven en mijn zoon er snel twee nadert, lijkt het een einde aan die fase van mijn leven.
Hoe dan ook, ik hoop dat u enkele van de onderstaande nuttig vindt voor uzelf, uw partner of vrienden en familie. Soms is het alleen al genoeg om je zwangere vrienden te helpen om je te laten weten waar ze mee te maken hebben.