Dit najaar mocht ik lopen met een student die ik al twee jaar ken. Miss. R ontwikkelde PCOS als tweedejaars op de middelbare school. Dit werd pas gediagnosticeerd nadat ze in het ziekenhuis was opgenomen met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Herlees dat. Laat dat bezinken. Tweedejaars. PCOS. Buitenbaarmoederlijk. Lees het opnieuw. Onthoud wat je deed toen je vijftien was. Ze kon niet sporten. Nu, een oudere en gezonde, besloot ze het hardlopen eens te proberen (waarschijnlijk omdat ze een erg opdringerige leraar heeft). Er is dat oude gezegde over een eend en water, en dat is Miss R. en rent. Of ze nu haar eerste mijl liep of een trainingsrun Nike Internationalist Hombre van 8 mijl, ze bleef glimlachen. Ze was altijd zo stil en alleen voor zichzelf in de lessen. Na het afronden van haar 13.1 in december, is ze nu begonnen om heel effectief met onze baanjongens te praten omdat ze zichzelf "afstandslopers" noemden. Ze rennen 1 mijl, ze rent 13,1 ... Het maakt me elke keer weer aan het lachen. Ik zal haar trotse grijns nooit vergeten.
Voor Miss R liep ik met Miss. A, die onbeschrijfelijk stil was. Ze worstelde de eerste weken bij elke stap van elke run. Toen kwam de zaterdag voor de ren van 5 mijl. Miss A. bloeide! Het was alsof haar geest gewoon wachtte. Haar schouders ontspanden, haar gesprek vloeide, haar glimlach was eindeloos. Ze verbeterde gestaag voor de rest van het semester en voltooide haar 13,1 op een aantal moeilijke paden in zeer modderige omstandigheden. Ze verdiende de meeste verbeterde Nike Air Max 270 Dames hardloper en later hoorde ik van haar leraren dat het vertrouwen onmiddellijk overging in de klas.
Om 21 uur reed het van D.C. naar de grens met West Virginia om het bord 'Wild, Wonderful West Virginia' te zien, omdat we dachten dat het grappig was.
Op 27-jarige leeftijd gaat spontaniteit naar Woodbury Commons (NYC-vrienden: het is de busrit of Zipcar waard voor de deals die je krijgt. Er is ook een LULULEMON-OUTLET.) Laat op een zaterdagmiddag met Emily en vervolgens naar het huis van mijn ouders voor een slaapfeestje en om Emily te laten zien waar ik vandaan kom.
Ons oorspronkelijke plan was eigenlijk om vandaag de outlets te doen en dan terug te komen en de spaghetti van mijn moeder te nemen, maar we zijn hier gisteravond rond 9.00 uur teruggekomen, dus heeft ze ons wat voorgerechten gemaakt, zoals de bovenstaande tequila Nike Air Pegasus 89 Damen limoenvleugels.
Mijn moeder maakt nu de saus om mee terug te sturen naar de stad en ze geeft Emily een les over hoe ze die moet maken. Dat betekent dat Emily in de binnenste cirkel zit; mijn moeder deelt dit recept niet met zomaar iedereen.
Ik weet dat ik dit veel zeg, maar ik ben nooit een blog begonnen om mensen te ontmoeten, maar ik heb de meest fantastische mensen ontmoet via mijn blog. Na het werk gisteravond, Nike Air Max Command Uomo haastte ik me naar East Village om iets te drinken om de nieuwe baan van een vriend te vieren en vervolgens terug naar Hell's Kitchen en Five Napkin Burger om deze fantastische groep te ontmoeten.