Ik kijk uit naar de lente! We maken langere dagen door en het veranderende seizoen brengt allerlei motiverende trainingsdromen / avonturen naar boven en laat me persoonlijke introspecties zien van waar ik ben, waar ik hoop te gaan en Nike Cortez Mens wat er moet veranderen. Meer reflecties over het lokale jaar komen in juni of juli, wanneer de PNW plaats maakt voor de zomer.
Wat heeft u ondertussen uw winter geleerd? Kent u uw achtertuin? Hoe ga je om met de donkere maanden?
Het is Nike Air Max Command Homme eindelijk zomer! Degenen onder ons die aan school zijn vastgebonden vanwege schoolroosters of winters weer of de korte daglichturen zijn eindelijk gratis! Het is tijd ... om op te staan ??+ eruit te komen. Er is iets spannends + motiverends aan deze tijd van het jaar. Er is zoveel te zien + te doen als de sneeuw opklaart + de afgelegen bergwegen opengaan. Het is Nike Air Max 90 Mujertijd ... om de auto in te pakken + nieuwe paden te vinden.
Dit is allemaal erg spannend omdat er zoveel te zien en te doen is. Als je echter een valrace op het programma hebt staan ??[de meesten van ons doen - net zoals de zomer de beste reistijd is, is de herfst de beste racetijd], kruip je omhoog tijdens je piekweken training. Hoe ga je het evenwicht vinden met het verkennen van de paden met je kinderen + niet-hardloper-vrienden terwijl je je trainingskilometers bijhoudt? Nike Air Max 97 Femme Als je geluk hebt, kun je het weekend samen aanpakken en de doelen van iedereen raken. Misschien ga je rennen terwijl de kinderen met papa of vrienden rondhangen. Of je kunt paden lopen terwijl een paar vrienden mountainbikes ruzi?n. Beter nog, u zult wat snelheidswerk doen of heuvelherhalingen in een wandeling met uw gezin. Het is een lastige balans + zo moeilijk te vinden.
Dus, hoe vind je de motivatie om jezelf erop uit te trekken + trainen, zelfs als het niet gemakkelijk is om te doen? Heel, heel voorzichtig ... of met volledige overgave. Eerlijk gezegd hangt het er echt vanaf wat voor jou het beste werkt. Tot je je evenwicht vindt, volgen hier een paar tips om je erop uit te trekken!
Dit lijkt een goed idee ... een nieuw parcours is iets nieuws om enthousiast over te worden. Natuurlijk betekent een nieuw pad ook dat je nieuwe Adidas Superstar Herren risico's neemt [verdwalen, onbekend terrein, nieuwe trailhead, mysterieuze waterbronnen, enz.]. Die risico's kunnen u er snel van weerhouden om op onderzoek uit te gaan. Zodra je je dit realiseert + dit accepteert, kun je die excuses schoppen + naar buiten gaan!
Als je niet zeker weet waar je moet beginnen, neem dan contact op met je andere trailvrienden voor routesuggesties. Beter nog, vraag hen om je mee te nemen op een snelle rondleiding langs enkele van hun favoriete paden - je zult een nieuw pad zien door de ogen van iemand die er al verliefd op is geworden!
Laat het excuus van de "nachtuil" of "het is te moeilijk" u hier niet tegenhouden. Sta op + ga weg. Zelfs als het niet gemakkelijk is [het zal nooit * altijd * gemakkelijk zijn, zelfs voor de vroegste vroege vogels], doe het! Sta op met de zon + begin je dag rechts [dan Adidas Superstar Damen links, dan rechts ...]! Ga je voordeur uit of rijd naar een verre trailhead, ga gewoon naar buiten + in de frisse ochtendlucht.
Het grootste voordeel van een vroege dag is het feit dat je energiek naar huis terugkeert en klaar bent om de rest Nike Air Max Sequent 2 Femme van de dag op je te nemen. Bovendien heb je de 'oh, ik moet gaan rennen'-wolk ver, ver weg van je dag opgeblazen. Als je een gezin hebt, geeft dit je ook de mogelijkheid om te rennen terwijl ze nog slapen - wat betekent dat je geen tijd met het gezin mist! Het geeft je ook een excuus om een ??dutje te doen met de kinderen [of zonder, wie zijn wij om te beoordelen !?].