Daar was ze! Tenslotte! Na roekeloos te hebben gebombardeerd Nike Tanjun Femme van 13.000 voet terug naar 9.000 voet, kwam ik dichter bij de vrouw op de 3e plaats. Ik stond op de 4e plaats met nog een halve mijl te gaan en wilde die plek op het podium. Ik maakte een beweging en trok een paar meter vooruit. Normaal gesproken is dat voldoende om iemand zo laat in een race te passeren, maar deze keer niet. Ik stond slechts een paar seconden op de derde plaats voordat ik haar in een hogere versnelling zag trappen. Ik heb mijn best gedaan om het te evenaren, maar ik kon het niet. Ik volgde haar de hele weg tot aan de finish, waarbij ik mezelf aan het einde van de race de meeste pijn bezorgde die ik ooit heb gehad, om uiteindelijk als 8e te eindigen met 8 seconden. Kijken hoe ze die extra kleine kracht voor de finish vond, was een van de mooiste hardloopmomenten waar ik ooit deel van had uitgemaakt. Samen hadden Nike Air Pegasus 83 Femme we die laatste halve mijl zoveel mogelijk uit elkaar gehaald. Voor mij is dat waar racen om draait.
De huidige definitie van competitie, die iedereen kent, is 'streven naar een ander of anderen om een ??doel te bereiken, zoals een voordeel of overwinning'. Wat de meeste mensen niet weten, is dat het woord 'concurrentie' afkomstig is van het Latijnse 'competere', wat 'samen zoeken of streven' betekent. Strijden tegen een ander of samen streven is een keuze. Persoonlijk haal ik het beste uit mezelf als ik tijdens een race met anderen werk en hen aanmoedig om sterk te blijven als de pijn begint. In ruil daarvoor heb ik anderen om hetzelfde voor mij te doen en ik zou niet dankbaarder kunnen zijn . Wat ik het afgelopen jaar heb geleerd, is dat het racen ook een stuk leuker maakt! Het verandert het hardlopen van een solo-inspanning in Adidas Superstar Homme het hebben van elke atleet als teamlid.
Ik ben er behoorlijk goed in geworden om geen excuses te maken voor dingen en me gewoon te verzetten en ze voor elkaar te krijgen. Behalve ochtendtrainingen. Ik heb het echt moeilijk met ze. Geen excuses, Nike Blazer Low Hombre gewoon eerlijk zijn dat ik het moeilijk heb om ze te laten gebeuren.
Het is gemakkelijker als ik plannen heb na het werk (en dat doe ik vandaag) om in een ochtendtraining te werken.
Vanmorgen besloot ik dat ik aan mijn eigen krachttraining-uitdaging moest beginnen en ik deed de Six Week Six Pack Abs van Jillian Michaels. Vijfendertig minuten later, vijfentwintig minuten te gaan. Ik voel me behoorlijk krap (TWSS), dus het was niet geweldig, maar ik kreeg het voor elkaar en ging aan het werk alsof ik iets had bereikt, ook al gaf het de trainer alleen maar een oogje op mijn tv.
Ik wilde Nike Cortez Womens vanavond een beetje aan de slag met mijn krachttrainingsuitdaging, maar het was een te leuke avond om in een sportschool te zijn.
Toen ik tijdens de lunch naar huis ging om Bailey uit te schakelen, besloot ik dat ik vanavond naar huis zou Nike Air Force 1 Dames rennen van mijn werk. Ik veranderde op het werk en liet alles behalve mijn sleutels, kaarthouder en telefoon achter en stopte ze allemaal in mijn Spibelt. Om de een of andere reden laat ik het werk in hardloopkleding achter als een idioot. Ik kwam Olivia tegen, die een geweldig artikel schreef over hardlopen voor beginners, en ik probeerde niet te hard te grijnzen toen ze vroeg of ik ging hardlopen.
Ik woon maar iets meer dan anderhalve kilometer van mijn werk, dus naar huis rennen zou niet zo'n hele training zijn geweest. Ik besloot van mijn kantoor naar Central Park te rennen en weer naar huis. Nike Air Max Jewell Mujer Ik wist dat ik minstens vier mijl wilde rennen, maar niet meer dan zes, dus ik begon de lus (die vanaf nu DE LOOP wordt genoemd) en splitste me op om rond het reservoir te rennen.