Capri's of cropped panty's zijn een geweldige optie als je niet helemaal kunt kiezen tussen een volledige panty en korte broek. Net zoals het hardloopvest, krijg je een beetje bescherming terwijl je ook van de zon kunt genieten terwijl je op pad bent. Als het gaat om het uitkiezen van je volgende paar capri's, zijn er drie belangrijke dingen om in gedachten te houden: de lengte van de capri, de kans op slouch / droop en de beschikbare zakken.
De lengte van capri's is eigenlijk een heel belangrijk aspect bij het Nike Air Max Zero Womens kiezen van een capri, hoewel deze vaak over het hoofd wordt gezien. Als je lang bent, zul je merken dat sommige capri's iets te kort zijn en achter je knie?n zitten. Als je klein bent, passen de langere capri's misschien als een panty. Daarom hebben we de binnenbeenlengte van elke capri opgenomen, samen met de maat die we hebben gemeten. Ter referentie, de maatvoering wordt besproken op basis van een 15-inch "kniebocht" tot "heup / kruisbocht" -meting - mogelijk een beetje een vreemde beschrijving, maar we hebben de lengte erg belangrijk gevonden.
Net als panty's, moeten capri's op hun plaats blijven zitten met een comfortabele pasvorm zonder dat je het gevoel krijgt dat je een gevulde worst bent. Niet de meest aansprekende beschrijving, maar we zijn er allemaal geweest en we weten hoe onhandig ongemakkelijk dat worstgevoel Adidas Zx Flux Femme is! Hiermee werd rekening gehouden toen we met elk paar capri's op pad waren.
Tot slot zakken! We houden allemaal van plaatsen om onze snacks, telefoons, sleutels en andere belangrijke stukjes en beetjes op te bergen. Dit is iets dat niet in detail wordt uitgelegd bij het online bestellen van uitrusting, dus we hebben de pocket-situatie voor elk paar capri's genoemd.
De primping was iets rustiger dan vorig jaar - geen make-up gedaan, maar ik heb wel nagels en haar gedaan.
Ik zou 's ochtends afspreken voor de hardloopgroep Junior League, maar ik keek' s ochtends naar de mist en regen en besloot de ochtend door te brengen om mijn appartement schoon te maken en te organiseren voor mijn aanstaande verhuizing.
Ik bleef mezelf vertellen dat ik in plaats daarvan op de loopband zou rennen, maar rond het middaguur realiseerde ik Nike Air Max 180 Hombre me dat ik Melissa en Ashley om 1 uur moest ontmoeten. Ik ging naar de kleine sportschool in mijn gebouw, besloot erop te springen en intervallen te doen, en duurde voor alle vijf minuten, omdat ik het helemaal niet voelde. De oude Theodora loog tegen zichzelf en noemde dat nog steeds een training, maar deze Theodora lacht alleen maar om zichzelf en een beetje balen dat ze het gisteren niet voor elkaar kreeg.
Ik ontmoette Melissa en Ashley op mijn favoriete nagelplek bij mijn appartement voor wat mani-pedi's.
Ik was nerveus na het incident van Miss Piggy op mijn verjaardag, dus het kostte me een tijdje om te ontspannen, ondanks het enorme glas wijn dat ze me gaven. Het andere geweldige van Dry Bar? iPhone-laadstations op elk station. Ik had eigenlijk nooit een klapband gekregen voor mijn verjaardag, maar als ik ooit nog een Nike Tanjun Donna klapband krijg, kom ik hier helemaal terug.
Ik was dol op mijn haar. Ze droogde het en deed losse krullen met een ronde borstel en daarna deed ze meer losse krullen met een krultang, waarbij de uiteinden uit de buurt kwamen zodat ze meer golvend dan gekruld waren.
Ik haastte me terug naar mijn appartement, bracht snel make-up aan, liep met Bailey en draaide me om om hem naar The Pierre te brengen. Omdat mijn commissie PR voor de competitie doet, moesten we er vroeg zijn om de pers te begroeten. Tumblrs, herken je Lauren? We zijn al jaren internetvrienden, maar hebben elkaar eindelijk ontmoet toen onze paden de NYJL kruisten.
Ik ga niet liegen - ik ben verliefd op mijn jurk. Ik overwoog om gewoon Rent the Runway te doen, wat de meeste van mijn vrienden deden, maar ik stopte onlangs in de Rent the Runway-monsterverkoop en kreeg deze Nicole Miller-schoonheid. Volle prijs: $ 695. Wat heb ik betaald? $ 100. Grote score.
Ik bracht de volgende paar uur door met het schaduwen van onze president en pendelde haar om met leden van de pers te praten die met haar wilden praten en om ervoor te zorgen dat de fotografen foto's van haar en onze ceremoniemeester, Sade Baderinwa van ABC News kregen.
Ik was een paar jaar geleden bij mijn commissie gekomen toen ik overwoog een carrièreswitch naar PR te maken. Nike Air Max 270 Womens Ik heb veel respect voor degenen die PR goed doen (en, eh, minder respect voor degenen die dat niet doen), maar ik leerde via deze commissie dat het niet iets was waar ik fulltime in ge?nteresseerd was. (Ik werk voor een PR-bedrijf, maar 90% van mijn werk is social media-strategie; ik doe maar een klein beetje pitching.)