Ik hing een beetje rond, maar was te uitgeput en pijnlijk om te blijven staan ??na de hele ochtend te staan, dus ging ik vrij snel op zoek naar het meest heerlijke dutje ooit.
Ik sloeg een blogger-evenement over dat heel leuk klonk omdat ik er vrij zeker van was dat mijn spieren zouden breken als ik een barre-les volgde, en eindigde deze avond en zwom wat melkzuur ... en wijn.
Hoe was je weekend en wat is je favoriete workout om wat wijn uit te zweet? Nike Air Max Thea Hombre Afgezien van hardlopen, hou ik echt van Bikram en zwemmen om wat wijn uit te zweten.
Na mijn follow-up kon ik stoppen met het aanbrengen van pleisters op mijn tenen. Er was nog steeds een actieve genezing en ik zorgde ervoor dat ik de normale zorg bijhield. Ik had twee van de acht nagels teruggroeien, waarvan ik wist dat het een Nike Air Pegasus 83 Mujer mogelijkheid was uit mijn consult. Ik blijf ze volgen en heb de optie om terug te gaan voor een tweede poging tot verwijdering.
Ik had ook een gesprek met Pam, en ze zei dat hoewel ze nog steeds een aantal nagelproblemen heeft, ze minder problematisch zijn dan voorheen. Haar nagels waren verloren tijdens een race en begonnen iets terug te groeien vóór haar procedure, en ze voelt dat een nieuwe verwijdering kan hebben geholpen om opnieuw groeien te voorkomen.
Gezien mijn ervaring met het proces, dacht ik dat ik een lijst met suggesties / tips zou geven voor iedereen die de procedure overweegt:
Probeer zeker eerst minder invasieve opties, maar vertrouw erop dat u de juiste beslissing neemt over verwijdering. Zoek een podoloog die je leuk vindt en zorg ervoor dat je op dezelfde pagina bent. Wees voorbereid om de eerste dag niet terug Nike Air Max 2017 Femme te keren naar normale menselijke activiteiten. Blijf op de hoogte van zorg. Doorweek, verbanden vervangen, verwijder de smurrie. Zorg ervoor dat je schoenen hebt met een brede toebox om weer aan het hardlopen te worden. (Ik heb ook gehoord van mensen die het teengebied van schoenen uitsnijden of in sandalen rennen, maar het lijkt erop Adidas Nmd Womens dat dit het schoppen van een rots nog desastreuzer kan maken). Ga weer aan het hardlopen als je het gevoel hebt dat je er klaar voor bent. Haast je niet, maar wees ook niet bang. Over het algemeen ben ik blij met mijn keuze, hoewel ik weet dat deze misschien niet voor iedereen geschikt is. Als je overweegt om teennagels te laten verwijderen, kun je me een bericht sturen op sociale media (ik gebruik Instagram meestal) met vragen.
Ik had er niet echt over geschreven omdat ik echt geen idee had hoe Adidas Eqt Support Adv Damen het zou gaan. Ik loop consistenter, maar ik heb niet echt consistenter getraind. Dat vind ik echt prima, maar voorspelt niet noodzakelijk veel goeds voor PR-ing.
In ieder geval. Ik was enthousiast voor vandaag, maar had geen idee wat ik kon verwachten.
Ik heb vorig jaar (en het jaar daarvoor) de Mini 10K gerund en had zoveel plezier, Nike Tanjun Damen dus besloot ik dit dit jaar te herhalen.