We hopen Adidas Superstar Mujer dat races zich zullen binden om Trail Sisters Approved te zijn. Het toont hun erkenning, steun en krachtige inspanningen voor het cre?ren van een geweldige dag voor al hun race-deelnemers. Deze races zijn voorzien van een speciale badge die hun inzet toont. TS hoopt dat de community de races ondersteunt die hen Nike Air Vapormax Damen ondersteunen en de Trail Sisters Approved-standaard zal delen met races die zich nog moeten committeren.
Bovendien kunnen alleen Trail Sisters Approved races hun lijsten markeren en tonen. Dit promoot hun race in de hoofdzoekactie en omvat hun race op de pagina Featured Races.
"Definieer succes op uw eigen voorwaarden, bereik het volgens uw eigen regels en bouw een leven waar u trots op bent te leven." - Anne Sweeney
Wat maakt een Trail Sister? Zijn er vereisten waaraan men moet voldoen om lid te worden van de zusters van Adidas Zx 750 Womens de paden? Een bepaalde afgelegde afstand, tempo aangehouden, aantal gekochte trucker-hoeden?
In een samenleving die ons voortdurend aanspoort om onszelf en anderen te meten aan de hand van vervaardigde normen, zou men kunnen veronderstellen dat er een bepaald cv vereist is, maar in werkelijkheid zijn er slechts drie dingen nodig:
Je moet een zus zijn (sorry jongens, maar je kunt nog steeds supporters zijn). Je moet van paden houden. Je moet je zusterschap bezitten. Dat is alles, geen magische formule. Geen overgangsritueel Nike Air Vapormax Mujer of standaard te bereiken.
Als een vrouw, is een van de dingen die me het meest pijn doet het kijken naar andere vrouwen die zichzelf beperken, hun capaciteiten onderschatten en hun waarde niet erkennen. Vaak zijn we onze eigen hardste critici, maar we projecteren onze eigen onzekerheden op anderen en nemen aan Adidas Superstar Mujer dat we niet passen.
"Ik ben te langzaam, ze willen niet dat ik met ze mee ren."
"Ik heb niet lang genoeg gelopen om mijn ervaringen met anderen te delen, zij zullen denken dat ik een fraudeur ben."
"De paden waarop ik ren zijn niet moeilijk genoeg, of ik heb geen uitrusting van xyz, ik ben geen‘ echte "trailrunner."
Het grappige is, ik denk dat veel vrouwen met deze dingen worstelen, ongeacht waar ze op de ervaringsschaal vallen. Ik heb elites horen praten over bedriegersyndroom en liegen aan de kant van het parcours Nike Air Max 270 Femme] een medelijdenspartij geven tijdens een race en Google moeten 'huilen tijdens het hardlopen'. Als ze worstelen, zullen we allemaal zeker stervelingen zijn. En het andere grappige is dat wanneer we de moed vinden om ons zusterschap te bezitten, we meestal alleen maar acceptatie tegenkomen. We doen allemaal iets waar Nike Air Pegasus 83 Hombre we van houden en verleggen onze eigen persoonlijke grenzen terwijl we genieten van de schoonheid van onze natuurlijke wereld. Het maakt niet uit of we al tien jaar of een maand hardlopen. Het maakt niet uit of we races op nationaal niveau winnen of gevechten afsnijden. Het maakt niet uit of we de nieuwste hightech hardloopuitrusting of ge?mproviseerde uitrusting hebben en me downs (onthoud onze "voorouders" liepen met ahornsiroopflessen en katoenen sokken). We zijn allemaal trailzussen en we zijn allemaal gelijk.