Brandy Erholtz, 40, van Dillon, CO deelt een soortgelijk gevoel en geeft me het gevoel dat ik geen ego?stische klootzak ben voor de dualiteit. "Hoewel ik op dit moment veel vrienden had die kinderen hadden en me over de vreugde vertelden, was ik doodsbang om mijn lichaam Nike Internationalist Damen op te geven en of ik weer op hetzelfde niveau zou kunnen concurreren", zegt ze. “Sponsorships, wereldkampioenschappen, reizen, enz. Kunnen een beetje verslavend zijn. Nog één race, of nog een jaar ... 'loopt ze weg en ik merk dat ik instemmend knik. Ik vraag me af of het schrijven van dit artikel alleen al een vergissing is, aangezien ik nog geen contractverlengingen van al mijn sponsors heb.
Erholtz is trouwens 5 keer lid van het US Mountain Running Team, met talloze finishes van wereldklasse op verschillende afstanden. De inzet was hoog voor Brandy, maar ook zij had altijd geweten dat ze kinderen wilde en wist dat het tijd was. Dus op 36-jarige leeftijd, met 24 jaar hardlopen en meer dan 10 jaar concurreren op een elite-niveau, deed ze het gewoon.
Het schrijven van dit artikel kwam grotendeels voort uit mijn eigen verlangen om Nike Air Pegasus 83 Womens lopers als Erholtz te bereiken, die me misschien wat advies zouden kunnen geven bij het doorlopen van de spiegelzaal die mijn pre-foetale geest is. Het internet had geen tekort aan opties voor het zijn van een moeder die hardlopen en ultras navigeert, maar hoe zit het met de trail / ultra runner die wil navigeren en moeder wordt? Terwijl ik door mijn rolodex (lees: iPhone) van Nike Internationalist Damen de trailrunningmoeders scrolde die ik kende, ontdekte ik dat er zeker een interessante classificatie van de groep was: degenen die MUT (Mountain-Ultra-Trail) lopers werden na het krijgen van kinderen, en die die al een loopbaan hadden opgezet om in de wacht te zetten voor de opvoeding van kinderen. Ik was zowel in en ge?nteresseerd in het laatste.
Jen Benna, 38, van Reno, NV begon met ultrageluid in 2003 (dat is 24 jaar, als je geen zin hebt om wiskunde te Nike Internationalist Dámské doen) en had haar eerste kind pas in 2010. Ze had zich toen al stevig gevestigd in de gemeenschap, net als haar man. Ze realiseerden zich dat er nooit een perfect moment zou komen om hun gezin te stichten, en besloten om op een laatste avontuur voor de baby te gaan - een fietsverpakking van Oregon naar Mexico - en de rest aan het lot overlaten. Benna was zwanger tegen de tijd Nike Cortez Hombre dat ze terugkwamen. "Als je 70% klaar bent, is dat zo klaar als je ooit zult zijn", vertelde ze me lachend. "Er zal nooit 100% zijn."
OK, dus we doen dit. Misschien is het een beetje onconventioneel om conceptiepogingen te plannen rond een racekalender in plaats van ovulatie, maar hier zijn we. En ik zeg "wij" in de zin dat ik de ervaring van mijn man niet voor een seconde kort houd. Als hardlopers zal het een enorme verandering voor ons beiden zijn. Hij weet Nike Air Presto Femme echter net zo goed als ik dat het, ahem, zware tillen op me zal liggen, de vrouw van het gezin. Ik ga mijn loopbaan, mijn professionele carrière opzij zetten en hoewel ik daar volledig voor wil, hoeft mijn man dat niet te doen. Tenminste niet in dezelfde mate. Meer dan eens wenste ik openlijk dat hij de baby kon dragen, in plaats van mij. En ik maakte geen grapje.
Een deel Nike Cortez Dámské van het probleem op dit moment is dat ik ben gestopt dingen op de kalender te zetten. Ultrasignup krijgt geen van mijn geld, en het enige doel dat ik momenteel heb is het cre?ren van een gezonde omgeving om een ??mens te laten groeien. Ja, dat houdt in dat ik sterk en fit blijf, maar het is echt moeilijk om de motivatie te vinden om te pushen, als er een deel van mij is dat zoiets heeft van: "wat is het punt? Ik zal hoe dan ook snel aankomen en snelheid verliezen. ”Natuurlijk is een beetje fitnessverlies, een paar extra kilo's en een hernieuwde focus niet zo erg.