Of je nu in je iPod zit of in beslag wordt genomen door het landschap waar je Nike Air Pegasus 83 Damen doorheen reist, de meeste buitenlopers vinden het niet leuk om naar binnen te gaan om loopbanden te gebruiken als het weer slecht wordt. Velen blijven het sjokken door ijskoude regen, ijs en zelfs sneeuw, en riskeren letsel en ziekte door blootstelling. Maar de voordelen van het gebruik van loopbanden en sportscholen kunnen verstrekkende gevolgen hebben voor de toegewijde hardloper, van fitness en techniek tot letselpreventie en -management.
Vorm en techniek Binnen verplaatsen naar een goed verlichte sportschool omringd door spiegels kan hardlopers vaak helpen hun houding en techniek te analyseren. Niggling probleem met de onderrug? Misschien steek je je billen uit tijdens het rennen. Aanhoudende kniepijn? Draait het in als je voet landt? Het gebruik van spiegels om uw houding en vorm tijdens het hardlopen te analyseren, kan het Nike Air Max 2017 Femme verschil zijn tussen pijnlijk en pijnloos hardlopen.
De sportschool is ook de perfecte plek om nieuwe hardloopstijlen uit te proberen. We hebben allemaal gehoord van 'op blote voeten rennen' en je bent misschien nieuwsgierig om het eens te proberen. Je eerste sessie op blote voeten - of je nu 'blote voeten trainers' draagt ??of echt zonder gaat - zou in de winter waarschijnlijk niet in het donker langs de Nike Air Max 2017 Dámské wegen moeten zijn. Maar het kan veilig worden uitgevoerd op een loopband, met zijn stabiele oppervlak, waardoor een beginnende op blote voeten loper zijn of techniek en stijl aan deze nieuwe manier van hardlopen kan aanpassen.
Krachtoefeningen om de prestaties te verbeteren Als u in de winter een sportschool in Londen gaat gebruiken, kunt u net zo goed het beste uit de faciliteiten halen. Gewichtstraining is een uitstekende aanvulling op het regime van de serieuze hardloper. Je hebt sterke gespierde benen, maar je bovenlichaam kan goed profiteren van een training met gewichten. Sterkere armen resulteren immers in meer aandrijfkracht wanneer je rent.
Het gebruik van gewichten is ook geweldig voor het stabiliseren en versterken van knie- en enkelgewrichten en helpt blessures te voorkomen. Barbell squats werken je benen, Nike Air Max 720 Damen bilspieren, heupen en onderrug, en naar boven rijden door je voeten en enkels zullen ze aanmoedigen om correct uit te lijnen, terwijl powerliften dat allemaal doen en je armen, schouders en kern werken. Standaard push-ups, planken en sit-ups zorgen voor algehele kracht en gezondheid en helpen u als u besluit te gaan trail of viel rennen.
Intervaltraining Intervaltraining op een loopband is een van de beste vetverbrandings- en uithoudingsvermogenoefeningen die er zijn en kan op verschillende manieren worden benaderd met behulp van enkele vooraf ingestelde programma's op de loopbanden:
1. Hill-intervallen - wissel vlakke (of licht hellende) pistes af met steile pistes, waarbij de snelheid constant wordt gehouden en u daardoor gedwongen wordt harder te werken.
2. Run / Sprint-intervallen - wissel gestage runs van twee minuten af Nike Air Max 97 Mujer ??met sprints van één minuut.
3. Willekeurig - start een lange gestage run. Met willekeurige tussenpozen de snelheid of de helling een minuut lang verhogen. Als je echt hardcore wilt gaan, vraag dan een vriend om het voor je te doen, zodat je geen controle hebt over snelheid, helling of zelfs beide.
Ik arriveerde donderdagmiddag in New York en het is een wervelwindrit geweest sinds ik landde ... en ik heb nog niet eens de marathon gelopen. Ik rijd de TCS New York City Marathon met Team ASICS en zij hebben me belast met het vastleggen van mijn ervaring voorafgaand aan de racedag en de eigenlijke race zelf. Ik ben volledig gevuld met een videocamera en checkt elke 2 mijl tijdens de race in (lees hier meer over).
Shakeout Run met Team ASICS Omdat ik de race rijd met ASICS en de Blogger Challenge-lopers, hebben we behoorlijk Adidas Superstar Mujer wat ervaring in de aanloop naar de racedag. Vrijdagochtend hebben we een ontmoeting gehad met de hele Team ASICS-groep, inclusief social media-persoonlijkheden, editors, medewerkers en elite lopers. Coach Andrew Kastor leidde de groep tijdens een shake-out van 2 mijl door Central Park - Ryan Hall en Gwen Jorgensen kwamen natuurlijk bij ons. Het park was vol met hardlopers die precies hetzelfde deden als wij. Daarna hebben we foto's genomen, ontbeten en geluisterd naar enkele geweldige woorden van inspiratie en advies van Deena Kastor, Ryan Hall, Andy Potts, Gwen Jorgensen, Lauren Kleppin, en last-minute tips van Coach Kastor. De meeste races beginnen niet met dit soort shake-outrun, en ik was vereerd en genadig om aan zo'n evenement deel te nemen.