De meeste nachten heb ik ambitieuze plannen voor de volgende dag. Ik stel mijn alarmuren in voordat ik op moet zijn en beloof mezelf dat ik deze keer voor het werk naar buiten ga. Deze keer ga ik op pad om de zonsopgang te zien; deze keer haal ik het einde van dat nieuwe pad. Plots is het 06:00 uur. Het is donker. Het is koud. Zo ver? Op dit uur? Ik ga vanavond, ik beloof het mezelf als ik me omdraai, en dan is het 17:00 uur en na een lange dag op kantoor te zitten, klinkt een glas Asics Gel Lyte 3 Womens wijn een heel stuk beter dan een andere ronde rond mijn startlus - en zomaar mis Nike Air Max 97 Damen ik wat bijna altijd het beste deel van mijn dag is; wanneer ik kan motiveren om te gaan.
Een ander ding om te overwegen is hoe deze verschillende variabelen in een trainingscyclus kunnen worden toegevoegd. Mijn algemene aanbeveling is om te denken aan je training in blokken van 3 weken. Blok nummer één, laten we ons concentreren op het verwerven van afstand (d.w.z. uw wekelijkse lange termijn gestaag verhogen). Blok nummer twee, laten we ons concentreren op wat tempo dat loopt en houd je afstand stabiel. Blok nummer drie, oké, laten we die afstand nog een keer verleggen, maar houd een deel van dat tempo aan de gang. Enzovoort…. De belangrijkste reden dat ik mensen in de kliniek wegens letsel zie, is overmatig gebruik. Dit betekent dat mensen gewoon echt proberen hun trainingsroutines vast te leggen en ze vervolgens tegelijkertijd Nike Cortez Donna kracht, snelheid, crosstraining en afstand toevoegen, maar eerder in plaats van later vraagt ??u om een ??blessure die uw seizoen. Volg voor uw eigen programma wat ik hierboven heb beschreven en baseer het op wat u NU doet. Als u momenteel woensdag, zaterdag, zondag en krachttraining dinsdag, donderdag uitvoert; Houd dat hetzelfde, maar pas LANGZAAM uw afstand, intensiteit en terrein aan om aan uw racespecifieke eisen te voldoen.
Luister ten slotte naar je lichaam, luister naar je lichaam, luister naar je lichaam. Je moet je verfrist voelen wanneer je terugkomt van een run, niet moe en in elkaar geslagen. Je moet het grootste deel van je runs lichter houden (80%) en ze op een tempo houden dat ervoor zorgt dat je blijft rennen! Als je het begin van een blessure voelt, trek je terug en train je met iets waar je lichaam aan gewend Nike Air Max Command Femme is of met een activiteit die lijkt op hardlopen (elliptisch, fietsen, zwemmen, trapmeester). Geef jezelf een regel van +/- 15 minuten tijdens je runs, zodat je, als je je sterk voelt, erop kunt drukken of als je moe bent, je zonder schuldgevoel terug kunt trekken. En als je gewoon te moe bent om die deur uit te komen, is het waarschijnlijk omdat je een pauze nodig hebt. Laat die strikte trainingsplannen niet voorrang krijgen op de signalen die uw lichaam u geeft, want uiteindelijk leren om de vaak subtiele rode vlaggen op te pakken is het teken van het bereiken van expertise in hardlopen omdat het u op de been houdt!
Ongetwijfeld is het moeilijkste deel van elk avontuur om de deur uit te gaan. Vaker wel dan niet als ik mezelf ertoe kan brengen gewoon mijn schoenen aan te doen en naar buiten te gaan, besteed ik uiteindelijk veel Nike Air Max 97 Femme langer dan verwacht aan het verkennen van wat mijn achtertuin te bieden heeft. Dus waarom is het zo moeilijk om die drempel te overschrijden? Waarom druk ik zo vaak op snooze dat ik mijn kans mis om eruit te komen?
Het heeft tijd gekost en ik ben nog steeds verre van perfect, maar voor mij betekent het een verschuiving in perspectief. Ik moest mijn ochtendrennen omvormen van een karwei naar een kans zijn. Rising voor die vroege ronde van oefening is mijn ontsnapping geworden. Het is mijn dagelijkse onderbreking van takenlijsten, telefoontjes en verantwoordelijkheden. In de rust van mijn voorgangers zijn mijn enige gedachten aan de voetstappen die voor me liggen, mijn enige zorg is of ik de juiste lagen draag en de enige beslissingen die ik moet maken zijn of ik rechts of links wil gaan. Mijn lichaam wordt wakker met de zon terwijl Nike Air Vapormax Womens zijn gloed de bergen verlicht, uitlopers en ten slotte de stad genesteld langs de vallei. Ik luister terwijl de planten en dieren de ochtenddauw afschudden en hun eigen ritueel van opstaan ??beginnen om de dag naast mij te ontmoeten. Het ervaren van de frisse ochtendlucht en het frisse zonlicht stuwt me in een gezondere hoofdruimte voor de komende dag.